http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009080710044864_uu.shtml
Lasketaan koneeseen laitettua rahaa, ei mahdollisia voittoja.
Pollia seuraa.
Lasketaan koneeseen laitettua rahaa, ei mahdollisia voittoja.
Pollia seuraa.
Sussa se on se hieno piirre ihmisenä, että sun arvostelulahjat on vertaansa vailla. Pidä lippu korkealla!En pelaa ollenkaan noita pelejä, pidän niiden hakkaamista vammaisena touhuna, jota harrastavat tympääntyneet ihmiset.
Siinä pelissä olen voitolla. Markettien pajatsoissa ei tietääkseni ole mahdollista päästä voitolle pitkässä juoksussa.En senttiäkään.
Nettipokerin kohdalla sama juttu. Pelatkoon muut rahansa kankkulan kaivoon.
Teoriassa ainakin pajatsossa voi pysyä voitolla pitkällä tähtäimellä. Ei toki pelaamalla yhtä samaa pajatsoa koko ajan putkeen, kun siitäkin loppuu takuuvarmasti rahat jos on turhan hyvä pelisormi.Siinä pelissä olen voitolla. Markettien pajatsoissa ei tietääkseni ole mahdollista päästä voitolle pitkässä juoksussa.
Kyllä nisssä voi oikeesti voittaa, esim. pokerissa, jos ei tuu mitään käteen jaosta, niin esim. akka kiinni keskeltä. Kymppi kannattaa ottaa aina kiinni oikeasta reunasta. Seiskaan älä koske. On vinkkejä enemmän, mut en kerro kaikkia.Siinä pelissä olen voitolla. Markettien pajatsoissa ei tietääkseni ole mahdollista päästä voitolle pitkässä juoksussa.