Paljonko levyjä? -poll

Paljonko levyjä?

• Äänestäjiä yhteensä
    41
  • Äänestys suljettu. .

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Täytyy myöntää, notta tallenteita on alle 250.

Olen varmaan täällä(kin) maininnut, että parhaassa musiikinkuunteluiässä olin vapaaehtoisesti pakotettu lopettamaan musiikkiharrastukseni. Stna!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Ostiko joku oikeasti alkuperäiskasetteja? Luulin ettei vain automusiikiksi tarkoitetut huoltamoiden suomi-iskemäkokelmat ostettiin aitoina kasetteina ja loput vinyyleinä. Itse ainakin äänitin vinyylit kaseteille, jotta vinyyli ei kulu. Kasetit taas olivat kulutustavaraa, joten niitä ei kannattanut valmiiksiäänitettyinä ostaa.

-Edit- Jotta vinyylit ei kuulu -> kulu
Veikkaan, en tiedä, että 70-luvulla alkuperäisten c-kasettijulkaisujen myynti oli moninkertainen verrattuna vinyyleihin. Suurin osa omistamistani kaseteista on kulkeutunut mulle muun kuin itse kaupassa suorittamani oston kautta. Mutta on seassa niitäkin. On myös sellaisia, joita ei ole koskaan julkaistu vinyylillä, saati cd:llä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Noin 1000.

Mulla muuten on kanssa jonkin verran alkuperäiskasetteja, mutta en muista kuinka monta. Ehkä jotain 10-20 kpl.

Cd:itä ja vinyylilevyjä on 1236 kappaletta. Niistä itsepoltettuja romppuja 53 kpl eli jos ne karsii pois jää jäljelle 1183 levyä. Edelleen noista on vinyylejä 10 kappaletta ja kyseisistä vinyyleistä 9 kpl on Viikatteen tuotantoa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ensinnäkin on pakko todeta, että olen yllättynyt pollin tuloksesta. Mutta koska moni muukin on tänne listannut lukumääriä formaateittain, niin teen sen sitten minäkin. Luvut helmikuulta:

7” 158; 10” 5; 12” 18; Box 13; CD 856; CDs 364; CD+DVD 39; CD+7” 1; CD-Demo 3; CD-Promo 4; CD-r 4; Dualdisc 1; Flexi 2; LP 92; LP+7” 2;
LP & CD 1; USB-stick 1; Total 1564

Listan 275 vinyylistä 10 on Viikatteen tuotantoa.

Tämän jälkeen käynkin sitten muuttamassa vastaukseni "Kuinka anaali olet" -ketjuun...

Viimeksi muokattu: