Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Kysy joltain Forumin talousoppineelta. Mää en tiedä.No ei oo paljoo. Mihin sen voi maksaa?
Kysy joltain Forumin talousoppineelta. Mää en tiedä.No ei oo paljoo. Mihin sen voi maksaa?
Ja sivu täynnä pikavippi yms. lainamainoksia. :thumbfh:
Sekin vielä.Ja sivu täynnä pikavippi yms. lainamainoksia. :thumbfh:
En tiedä, kysy Mosselta. Se on top 10 verotettavissa tuloissa forumilta ja koska se on lisäksi maolainen, se osaa selittää syyn miksi työväenmies tienaa niin paljon ja ei silti hyväksy palkanalennusta.Miksi niitä verotuloja pitää olla niin hemmetisti?
Onpa muuten aika inhottavan näköinen 'kello'. :doubtful:
Otinhan mä ison palkanalennuksen nettotuloihin juur äsken.En tiedä, kysy Mosselta. Se on top 10 verotettavissa tuloissa forumilta ja koska se on lisäksi maolainen, se osaa selittää syyn miksi työväenmies tienaa niin paljon ja ei silti hyväksy palkanalennusta.
Miten tämä realisoitui?Otinhan mä ison palkanalennuksen nettotuloihin juur äsken.
Ihan hyvin.Miten tämä realisoitui?
Siten että perse on auki tällä hetkellä.Miten tämä realisoitui?
Yleinen ilmiö meillä työläis- ja IT-työläisperheissä näin Joulun jälkeen jotka vietetään Joulua omalla paikallaan.Siten että perse on auki tällä hetkellä.![]()
Faijansa se vasta duunarien duunari olikin. Paiski hommia niska limassa kuutena päivänä viikossa.Jeesuskin oli työläisperheestä täällä maanpäällä.
Niimmut se oli sillon ennen vanhaan. Nykyään joku TES sen kieltäis varmaankin, ja lyhennykset ja tauot kun vielä olis, niin eipä olis viikossa valmis tämä roska, ei lähellekään.Faijansa se vasta duunarien duunari olikin. Paiski hommia niska limassa kuutena päivänä viikossa.
Duunareitten pilkkaamista kutsua itseään työläisperheelliseksi vaikka on sinimusta kapitalisti.:nope:Yleinen ilmiö meillä työläis- ja IT-työläisperheissä näin Joulun jälkeen jotka vietetään Joulua omalla paikallaan.
Mosse: sinä olet valkokaulussosialisti pahimmoilleen.Duunareitten pilkkaamista kutsua itseään työläisperheelliseksi vaikka on sinimusta kapitalisti.:nope:
Kunhan nyt heitin vastapalloon, kun haukut mua kommunistiksi.Mosse: sinä olet valkokaulussosialisti pahimoilleen.
Mun mutsi ja faija ovat molemmat kouluttamattomia, omin avuin elämässä eteenpäin päässeitä ihmisiä. Vaimoni isällä oli korkeakoulututkinto, äitinsä oli laivalla töissä.
Itse olen koulutukseni ja asemani hankkinut täysin omin avuin, ja oman poliittisen mielipiteeni muodostanut sen elämänkokemuksen karttuessa.
Suvusta niin isä kuin äidin puolelta ovat kumallakin maanviljelijöitä, työläisiä ja osa omin avuin elämässä opintojen kautta päässeet eteenpäin. "Suvun rahaa" tms ei ole kellään koskaan näkynyt.
Jos minä en ole tavallisesta suomalaisesta työläisperheestä kotoisin, niin mistä sitten?