Palkanalennus, lomautus vai veronkorotus

Mieluiten lusisin seuraavan

• Äänestäjiä yhteensä
    20
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Archie

Well-known member
Veronkorotus olisi viimeinen vaihtoehto. Siinä rahat uppoaisi vain valtion pohjattomaan kaivoon, mutta ilman mitään hyötyä yhteiskunnalle.

Örfil

Guest
Miksi niitä verotuloja pitää olla niin hemmetisti?
En tiedä, kysy Mosselta. Se on top 10 verotettavissa tuloissa forumilta ja koska se on lisäksi maolainen, se osaa selittää syyn miksi työväenmies tienaa niin paljon ja ei silti hyväksy palkanalennusta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En tiedä, kysy Mosselta. Se on top 10 verotettavissa tuloissa forumilta ja koska se on lisäksi maolainen, se osaa selittää syyn miksi työväenmies tienaa niin paljon ja ei silti hyväksy palkanalennusta.
Otinhan mä ison palkanalennuksen nettotuloihin juur äsken.

Sen lisäksi olin 7 viikkoa Kelan päivärahoilla.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Palkka kertoo minulle ennemmin siitä oman työn tasosta ja arvostuksesta. Palkka nousee kehityksen ja työtehtävien mukaan. Palkka laskee samalla perusteella, eli jos on tehnyt työnsä huonosti tai työtehtävät/toimenkuva ottaa takapakkia.

Jos valtio tarttee lisää rahaa se lisää verotusta jolloin varmuudella kaikki osallistuu talkoisiin.

Archie

Well-known member
Jeesuskin oli työläisperheestä täällä maanpäällä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Yleinen ilmiö meillä työläis- ja IT-työläisperheissä näin Joulun jälkeen jotka vietetään Joulua omalla paikallaan.
Duunareitten pilkkaamista kutsua itseään työläisperheelliseksi vaikka on sinimusta kapitalisti.:nope:

Örfil

Guest
Duunareitten pilkkaamista kutsua itseään työläisperheelliseksi vaikka on sinimusta kapitalisti.:nope:
Mosse: sinä olet valkokaulussosialisti pahimmoilleen.

Mun mutsi ja faija ovat molemmat kouluttamattomia, omin avuin elämässä eteenpäin päässeitä ihmisiä. Vaimoni isällä oli korkeakoulututkinto, äitinsä oli laivalla töissä.

Itse olen koulutukseni ja asemani hankkinut täysin omin avuin, ja oman poliittisen mielipiteeni muodostanut sen elämänkokemuksen karttuessa.
Vaimo on floristi, myy kukkia palkollisena.

Suvusta niin isä kuin äidin puolelta ovat kummallakin maanviljelijöitä, työläisiä ja osa omin avuin elämässä opintojen kautta päässeet eteenpäin. "Suvun rahaa" tms ei ole kellään koskaan näkynyt.

Jos minä en ole tavallisesta suomalaisesta työläisperheestä kotoisin, niin mistä sitten?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mosse: sinä olet valkokaulussosialisti pahimoilleen.

Mun mutsi ja faija ovat molemmat kouluttamattomia, omin avuin elämässä eteenpäin päässeitä ihmisiä. Vaimoni isällä oli korkeakoulututkinto, äitinsä oli laivalla töissä.

Itse olen koulutukseni ja asemani hankkinut täysin omin avuin, ja oman poliittisen mielipiteeni muodostanut sen elämänkokemuksen karttuessa.

Suvusta niin isä kuin äidin puolelta ovat kumallakin maanviljelijöitä, työläisiä ja osa omin avuin elämässä opintojen kautta päässeet eteenpäin. "Suvun rahaa" tms ei ole kellään koskaan näkynyt.

Jos minä en ole tavallisesta suomalaisesta työläisperheestä kotoisin, niin mistä sitten?
Kunhan nyt heitin vastapalloon, kun haukut mua kommunistiksi.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.