Aika Pätmänni oot sinäkin!Hyvä rapo! Oli kiva kuulla myös kisan tapahtumat, kun en sitä ehtinyt katselemaan, sillä itse olin liian kiireinen ampuessani itseäni norsupyssyllä otsaan.
Aika Pätmänni oot sinäkin!Hyvä rapo! Oli kiva kuulla myös kisan tapahtumat, kun en sitä ehtinyt katselemaan, sillä itse olin liian kiireinen ampuessani itseäni norsupyssyllä otsaan.
:thumbup:Sää varmaan viihtyisit jatkossa paremmin täällä?
Mä voin lähettää sulle postissa servetin, jos nyt sitä olet vailla!Mielestäni "vuoden forumisti" -äänestys pitää lopettaa, jos siitä kertyneitä tuottoja käytetään tälläiseen epämääräiseen toimintaan. Näilläkin rahoilla olisimme voineet ostaa vaikka servereitä Antille. Mitä parempia servereitä voisimme ostaa Antille, sitä paremmin moderaattorit voisivat tehdä työnsä ja pitää huolta meistä kaikista.
Minusta vaan parempi jos serverit pidetään liian kiireisinä, niin ei tule moderoitavaakaan.Mielestäni "vuoden forumisti" -äänestys pitää lopettaa, jos siitä kertyneitä tuottoja käytetään tälläiseen epämääräiseen toimintaan. Näilläkin rahoilla olisimme voineet ostaa vaikka servereitä Antille. Mitä parempia servereitä voisimme ostaa Antille, sitä paremmin moderaattorit voisivat tehdä työnsä ja pitää huolta meistä kaikista.
Mä voin lähettää sulle postissa servetin, jos nyt sitä olet vailla!
En soisi pilailtavan vakavalla asialla.Minusta vaan parempi jos serverit pidetään liian kiireisinä, niin ei tule moderoitavaakaan.
Et varmaan niin. Olethan kuin Vaka Wanha Wäiski!En soisi pilailtavan vakavalla asialla.
Taidat olla ns. tosikko.Mielestäni "vuoden forumisti" -äänestys pitää lopettaa, jos siitä kertyneitä tuottoja käytetään tälläiseen epämääräiseen toimintaan. Näilläkin rahoilla olisimme voineet ostaa vaikka servereitä Antille. Mitä parempia servereitä voisimme ostaa Antille, sitä paremmin moderaattorit voisivat tehdä työnsä ja pitää huolta meistä kaikista.
Tuon saa jo ihan perusforumistina. Modena saa päähänsä lehmänpaskasta muotoillun lippalakin ilman lippaa.Mitä saa vuosien moderoinnista palkinnoksi? Maksakirroosin.
Toisen moderaattorin joko tilallensa ja persiinsä.:ahem:Mitä saa vuosien moderoinnista palkinnoksi? Maksakirroosin.
Buchenwaldiin voisit päästä.Gunnar Vehje ilmoittautuu moderaattoriksi tai miksi vaan. Kunhan saa naisia ja Hockenheimin matkan.
Laitoin saunan jo päälle Dimitriä varten. Muistellaan vähän menneitä ja vedetään piriä, kunnes ei enää muisteta mitään.Ettei ois salanimi toi Gunnar ja oikea Dimitri.
Gunnar Vehje ilmaantuu saunaan ja nuolee Dompparin kuivaksi, koska on kiva mies.Laitoin saunan jo päälle Dimitriä varten. Muistellaan vähän menneitä ja vedetään piriä, kunnes ei enää muisteta mitään.