panitte sitten topikin kiinni

antsu

Member
Laitoin mielestäni erittäin hyvin foorumin aiheeseen sopivan jutun jatkeeksi vanhaan keskusteluun. Selailin läpi kaikki vanhat topikit ja kun en löytänyt juuri aiheeseen sopivaa, käytin lähintä. Mikähän vitun vika siinä postauksessani oli kun se piti lyödä kiinni ? Palstan toimivuus on meistä kirjoittajista kiinni, mutta jos ei kelpaa - keskustelkaa keskenänne !

antsu

Member
Tuon otsikko oli yhtä realistinen kuin jos mummoani olisi toivottu ykköskuskiksi ja keskustelun jatko oli tyyliä: joo, ei, joo, ei, eli jos joku pitäis poistaa niin tuommoset. Ainiin, ei pitäny enää tuottaa sisältöä. No, jospa tämmöistä tyhjänpäiväistä paskaa ei semmoiseksi lasketa.

Moderaattorit

Super Moderator
antsu:
Laitoin mielestäni erittäin hyvin foorumin aiheeseen sopivan jutun jatkeeksi vanhaan keskusteluun. Selailin läpi kaikki vanhat topikit ja kun en löytänyt juuri aiheeseen sopivaa, käytin lähintä. Mikähän vitun vika siinä postauksessani oli kun se piti lyödä kiinni ? Palstan toimivuus on meistä kirjoittajista kiinni, mutta jos ei kelpaa - keskustelkaa keskenänne !
Tässäpä muutama peruste

a) Jotain rajaa noiden vanhojen topikkien nostamiselle. Tuo oli viime vuoden heinäkuulta. Uusiakin saa perustaa, jos aiheesta semmoista ei parilta ensimmäiseltä sivulta löydy.

b) Mikaelin topikki käsitteli nimestään huolimatta aivan muuta kuin tuo sinun postaamasi kirjoitus.

c) Etusivulla oli jo yksi topikki mikä varsin hyvin sopi tälle aiheelle. Se missä spekuloitiin Mikan paluulla. Siinä otsikossa on myös sisältöäkin jos jaksoi lukea paria kommenttia pidemmälle.

Herneet tosiaankin pois nenästä. Joillekin tuntuu olevan lähes katastrofi, jos oma otsikko on suljettu tai yhdistetty johonkin muuhun.

YHTEENVETO: Suurin syy otsikon sulkemiselle lienee ollut se, että kyseessä oli vanha otsikko, joka ei vastannut aiheeltaan tuota postausta.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Kun yhdistelee otsikoita, ei herkimmänkään tarvitse vetäistä herneitä nenään. Tällöin tuodaan konkreettisesti esiin, että tästä aiheesta on jo keskusteltu. Mutta mikä takarajaksi, lienee turha viitata yli vuoden vanhoihin otsikoihin?

antsu

Member
Noilla perusteluilla saisitte laittaa suurimman osan topikeista kiinni.
Viimeksi minulle on sanottu "turpa kiinni" armeijassa 16 vuotta sitten (avopuolisoa lukuunottamatta). Poistaisitteko tietoni rekisteristänne.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
antsu:
Noilla perusteluilla saisitte laittaa suurimman osan topikeista kiinni.
Viimeksi minulle on sanottu "turpa kiinni" armeijassa 16 vuotta sitten (avopuolisoa lukuunottamatta). Poistaisitteko tietoni rekisteristänne.
Hommaa itsellesi täysbanni. Henkilökohtainen ennätykseni (sain toki juopunutta apua, että kunnia ei ole yksin mun) on 101 viestiä ja sitten ohi. Ja tiedot poistuu ainakin julkisilta osastoilta. Kokeile! Kokeile!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ja minua kehdataan väittää tosikoksi :D
...älä nyt pienistä murehdi - eihän elämästä silleen mitään tule wink

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Sam:
ja minua kehdataan väittää tosikoksi :D
Väittäisin tätä HAHMOA enemmänkin Paavo Lipposmaiseksi. Välillä selviä pokanpitovaikeuksia, mutta valittu rooli velvoittaa.

Minä olen estoton ja epävakaa :D