Paras bändi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lordi

Hyviä biisejä, helvetin hieno lavashow, joka aina vain paranee uusien levyjen myötä ja uusien kikkojen ansiosta. On ja tulee olemaan ehdoton ykkösbändi minulle, siitä kertoo kaksi tatuointia kädessä.

Vaikea valita vain yhta, mutta jos sellaiseksi ottaa bandin jota olen pisimpaan jaksanut kuunnella, niin se ois tama:

Judas_Priest_British_Steel.jpg

Mulla on ykkössuosikki ollut lähemmäs parinkymmenen vuoden ajan Can.

Sikäli jännä juttu tuo paalupaikka, että monelta muulta yhtyeeltä on hyllyssäni enemmän levyjä ja en edes omista Canin koko tuotantoa vaikka muutaman muun yhtyeen kohdalla näin on päässyt käymään.

Aika rock-/ metallipainotteista tavaraa on suosikikeiksi ilmoitettu, mitä nyt muutama Prodigy siellä seassa, mutta poikkeus vahvistaa säännön. :)

Aika rock-/ metallipainotteista tavaraa on suosikikeiksi ilmoitettu, mitä nyt muutama Prodigy siellä seassa, mutta poikkeus vahvistaa säännön. :)
Toi mun listaama Can on aika epä-rockia loppujen lopuksi. Siinä missä esim. britti-proge pohjautui hyvin pitkälti rockiin ja bluesiin otti varsinkin kraut-rockin (rock rock rock) ag-osasto vaikutteita esim. Karlheinz Stockhausenilta (jonka oppilaita pari Canin jäsentä oli).

Historian valossa - popmusiikin kehityksessä, "yhteiskunnan asioiden vaikuttamisessa" yms- The Beatles kovin bändi, siitä ei ole epäilystä.

Se, minkä bändin musiikista kukin eniten pitää, onkin eri juttu.

Edit... no joo, paras ja kovin eivät ole synonyymejä-- eli tuo edellinen ei ole korrekti vastaus...:thumbfh:

Viimeksi muokattu:
No niin, nyt näitä 'hyviä yrityksiä' on jo riittämiin tullut, joten poimitaan se jyvä akanoista.

\mmmmmm/ AC/DC \mmmmmm/

Voisko täsmentää että millä lailla "paras"?
Kysymyksenasettelu on vähän liian epämääräinen...

Leevi and the Leavings, selkeästi.

Haukkukaa vaan juntiks.

Viimeksi muokattu: