Paras ikä ajaa parta ja perustaa perhe

Paras ikä ajaa partas ja perustaa perhees?

• 0-10v

Äänet: 2 6,1%
  • 11-20v

Äänet: 3 9,1%
  • 21-30v

Äänet: 16 48,5%
  • 31-40v

Äänet: 4 12,1%
  • 41-50v

Äänet: 0 0,0%
  • >50v

Äänet: 0 0,0%
  • Partajeesus

Äänet: 8 24,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    33

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Parta ei kasva oikein vieläkään kunnolla vaikka ikää on jo jonkin verran.
Perhettä tuskin tulee.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Parta ei kasva oikein vieläkään kunnolla vaikka ikää on jo jonkin verran.
Perhettä tuskin tulee.
Mitä mitä :eek: Tuleeko tänne oikein tappelu Dompparin ja Matxin välille Lumipallosta :eek!: Pitäisiköhän minun käydä pistämässä piuhat poikki, kun lapsia en enää ajatellut hankkia.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei tule. Mä tyydyn siihen nilkkaan vaan. Matias saa mitä jäljelle jää.

Lumipallo

Well-known member
Mitä mitä :eek: Tuleeko tänne oikein tappelu Dompparin ja Matxin välille Lumipallosta :eek!:
Jee, kaikki kykenemättömät, haluttomat, hedelmättömät ja pelkkään nylkytykseen tyytyvät kilvan Lumipallon suosiota tavoittelemaan! Kuka ehtiikään ensimmäisenä olemaan tekemättä kanssani bambinoja, pikkuisia raekuurosia?

Joni

Well-known member
No partaahan voi alkaa leikata milloin haluaa mutta musta niinku ihan oikeasti paras ikä perheen perustamiselle on se 30-40v(Niinkuin minun vanhemmat) koska siinä alkaa oikeasti olemaan sitä oikeaa kypsyyttä ja kokemusta elämästä. Sitä ennen kantsii kuitenkin nauttia nuoruudesta sydänmen kyllyydestä ja sitten muistella niitä ihania hetkiä myöhemmin! :)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
No partaahan voi alkaa leikata milloin haluaa mutta musta niinku ihan oikeasti paras ikä perheen perustamiselle on se 30-40v(Niinkuin minun vanhemmat) koska siinä alkaa oikeasti olemaan sitä oikeaa kypsyyttä ja kokemusta elämästä. Sitä ennen kantsii kuitenkin nauttia nuoruudesta sydänmen kyllyydestä ja sitten muistella niitä ihania hetkiä myöhemmin! :)
Se vaan voi vituttaa, jos ei oo ketään kenen kanssa niitä "ihania" nuoruuden hetkiä muistella. No mulla on Lumpparin nilkka, mutta kaikilla ei ole sitäkään.

Lumipallo

Well-known member
Joo, mullakaan ei kyllä mitään muuta nuoruuden seuranani kun toi nilkkani. Kun siitä nyt näyttää olevan yllättävän paljon lohtua muillekin niin pitäsköhän mun ilmottaa se jollekin deittisivustolle?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei sitä nyt mihinkään (vitun) deittisivustoille pistetä, kun se on jo varattu niinQ mulle!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Sen takia tuosta nykysuuntauksesta olenkin huolissani. Yritystä lykätään ja lykätään ja mahdollisuus vähenee samalla. Sitten käydään kalliissa hedelmöityshoidossa ja katkeroidutaan muille. Näitä esimerkkejä on liiaksi. Vähemmän on heitä, jotka katuvat lapsellisuuttaan liian aikaisin.
Joillain taas napsahtaa jo siitä, kun on alushousut kuivumassa samalla narulla.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Joillain taas napsahtaa jo siitä, kun on alushousut kuivumassa samalla narulla.
Näin tämä tuppaa menemään. Omalta osaltani olen ollut poikkeuksellisen onnekas tältä osin. Syytä on silti tiedostaa tuo iän tuoma riski. Kuten sanottu, elämä ei lopu lapsiin, päinvastoin. Nuorena jaksaa paremmin, eikä tipahda uuden tilanteen tullessa niin korkealta kuin myöhemmin jo totutun itsekeskeisen olotilan jälkeen.

Lumipallo

Well-known member
Ahaa.. Siis ei läpitunkematonta sademetsää. Ei tarvinne karttaa ja kompassia elämän lähteen etsintään. Niinkö tämä nyt on tulkittava..?
Hmmm, vaihdan vastaustani. Siinä ei kartat ja kompassit paljon auta, paremminkin tarvittaisiin viidakkoveistä. Eli retrohan tuo.