Paras kansallishymni - Kierros 1

Paras kansallishymneistä on

  • Yhdysvallat

    Äänet: 6 10,7%
  • Kanada

    Äänet: 6 10,7%
  • Saksa

    Äänet: 5 8,9%
  • Ranska

    Äänet: 3 5,4%
  • Espanja

    Äänet: 0 0,0%
  • Brasilia

    Äänet: 0 0,0%
  • Argentina

    Äänet: 0 0,0%
  • Italia

    Äänet: 9 16,1%
  • Venäjä

    Äänet: 23 41,1%
  • Ruotsi

    Äänet: 2 3,6%
  • Iso-Britannia

    Äänet: 1 1,8%
  • Australia

    Äänet: 0 0,0%
  • Kiina

    Äänet: 0 0,0%
  • Japani

    Äänet: 1 1,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    56
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Aika outoa ettei insinöörillä riitä aivot erottamaan sitä,että jos joku tykkää venäjän kansallishymnistä,niin ei se tarkoita kyseisen ihmisen olevan venäjän suuntaan perse pystyssä.
Se tarkoittaa tietenkin Neuvostoliitto-henkisyyttä, tarkkana nyt.
 

Örfil

Guest
Aika outoa ettei insinöörillä riitä aivot erottamaan sitä,että jos joku tykkää venäjän kansallishymnistä,niin ei se tarkoita kyseisen ihmisen olevan venäjän suuntaan perse pystyssä.
Johtuu varmaan siitä että en ole tissiposkisivari jolla tuli äitiä ikävä kasarmilla.
Miehet on kato erikseen....
 

Örfil

Guest
Joten ei aivot riitä.Tuli selväksi tämä sitten.:thumbup:
Niin tuli. Mars kotiin ja syömään niitä suklaamuroja. Taisi olla armeija liian rasittava paikka sulle. Eihän se komppanian vääpeli tosiaan tule sua peittelemään kuten mutsis tekee.

Voi voi, onneksi maastamme löytyy sentään äijää. Ottopoika (vaimon junnu) haki sissijoukkoihin kutsunnoissa, ja mun oma junnu panssarijoukkoihin Parolaan. Toinen vanhemmista kundeista kotiutui Pirkkalasta viime kesänä alikessuna. Hoiteli Hornetteja useamman kuukauden.

Kumpikin junnuista sanoi että asia on täysin selvä - inttiin mennään ja tissiposket jääkööt kotiin! Olen ylpeä mun pojista :ahem:

Jos mies ei puolta vuotta kestä armeijan harmaissa niin jo on jossain vikaa!
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Niin tuli. Mars kotiin ja syömään niitä suklaamuroja. Taisi olla armeija liian rasittava paikka sulle. Eihän se komppanian vääpeli tosiaan tule sua peittelemään kuten mutsis tekee.

Voi voi, onneksi maastamme löytyy sentään äijää. Ottopoika (vaimon junnu) haki sissijoukkoihin kutsunnoissa, ja mun oma junnu panssarijoukkoihin Parolaan. Toinen vanhemmista kundeista kotiutui Pirkkalasta viime kesänä alikessuna. Hoiteli Hornetteja useamman kuukauden.

Kumpikin junnuista sanoi että asia on täysin selvä - inttiin mennään ja tissiposket jääkööt kotiin! Olen ylpeä mun pojista :ahem:

Jos mies ei puolta vuotta kestä armeijan harmaissa niin jo on jossain vikaa!


Sodasta on 66 vuotta aikaa.Päästä jo irti vihastasi.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ai miksi? Jos joku tappaisi sun faijas ja 50 000 ihmistä kansasta siinä sivussa niin käännätkö vaan (tissi)posken?
Mun ukki kuoli sodassa ja olen antanut sen anteeksi.Monet vastapuoleltakin menetti lapsiaan,isiään jne. ja ei viha heitä tuo takaisin vaan synnyttää uutta murhetta. Edelleenkään en ole sivari muuten ja syy miksi en mennyt armeijaan ei ollut kiinni halusta ihan tiedoksi "raavas äijä".
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Etiopian kansallishymni sykähdyttää aina. Gebreselassiet, Gebremariamit ja Bekelet juoksemassa tuota Afrikan itsenäisintä ja imperialistisinta valtiota maailmankartalle.

Saksalla on juomalaulu, Italia kuulostaa Silviolta. Molemmat tosin hyväsoundisia, ainoa valopilkku Schumacherin takoessa voittoja 2000-luvulla. Tuntui hemmetin vieraalta kuulla joskus Brasilian suorastaan omituista humppaa tahi Yhdistyneen Kuningaskunnan hitaasti kasvavaa sävellystä poikkeusaikoina.

Paras kaikista on tietysti Kazakstan. ;)
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Italia, kunpa vielä saataisiin Schumi johtamaan orkesteria.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Yllätyksekseni kuulun murskaavaan enemmistöön. Vaikea oli valita erityisesti Saksan ja Venäjän välillä mutta päädyin Venäjään. Molemmat tuntuvat ihan oikeilta kansallishymneiltä. Jännästi.
 
Ylös