Paras "lasten suusta"-juttusi?

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4593
Sijainti
Kokkola
Ei ole oma mutta veljen.. talvena kun olin syntynyt pari kk aikaisemmin. Isällä oli kiire vuoroon tehtaalle ja piti matkalla kuskata veli päiväkotiin. Ajoipa siinä matkalla pursuun.. ja isältä pääsi pari v-alkuista. Sitten päiväkodissa kun selosti myöhästymistään ja tädit kysyi miten kävi. Veli siihen:

"Isä sanoi että voi vitun vittu!"

:D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Teemu-84 sanoi:
Toisinsanoen minulla ei mitään tekemistä tapauksen kanssa, jonka aikana olin siis parikuukautinen vesseli. Talvella 1984-85.
Aa, joo. Mie luulin, notta olitte putkahtaneet maailmaan parin kuukauden välein.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4593
Sijainti
Kokkola
Ei sentään. Veli tuli maailmaan pian sen jälkeen kun Mario Andretti voitti ainoan F1-mestaruutensa. Minä taas olin siihen aikaan vielä oikeastaan kahdessa paikassa yhtäaikaa ;)
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Moe Szyslak sanoi:
Paras lasten suusta-juttu oli, kun Jason Voorhess arveli Timo Rautiaisen kuskiksi mainitun Sebastian Grönholmin olevan vain kirjoitusvirhe.:eek:
Eikö se ollutkaan kirjoitusvirhe? :eek: Ja muuten, se on Voorhees, Moe Szyslakk. ;)

-edit-
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Jacques sanoi:
Millonkas aloittelet? Parin vuoden päästä päiväkotiin? :rolleyes:
-edit-

Eihän tuossa minun lainatussani tekstissä lue edes vielä-sanaa. ;)

edit: Ole tarkka Jacques äläkä ala väännellä muiden kommentteja, kuin jotkut trollit täällä forumilla.
 
Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Jason Voorhees sanoi:
-edit-

Eihän tuossa minun lainatussani tekstissä lue edes vielä-sanaa. ;)

edit: Ole tarkka Jacques äläkä ala väännellä muiden kommentteja, kuin jotkut trollit täällä forumilla.
Lisätään vielä se että olen jo käynyt päiväkodin ja ala-asteen. :cool:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4593
Sijainti
Kokkola
Nyt muistui jotain mieleen..

Kerran kun täällä oli yksi lapsenvahtina niin tuli lähtö terveyskeskukseen. Olin tyhjenneestä nenäsumutepullosta juonut sinne laittamaani vettä. Tämä naispuolinen lapsenvahti soitti sitten miehelleen että nyt mentiin.. Kun vanhemmat jo olivat kotona ja tultiin takaisin niin herra innoissaan selostaa:

"Ajettiin pikkusen rallia!"

Sitten Imatran kylpylässä kesällä 1988.. Muistan vieläkin tilanteen kuin eilisen päivän.. Vastapuolella saunassa istui aivan järkyttävän lihava mies. Tästähän totesin kovaan ääneen: "PIKKUSEN TUO ON LIHAVA!"

:eek:
 
Ylös