Paras patukka?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sammypiru sanoi:
Jep, kookosmaito on ihan pehmyttä, kookoksen "hedelmäliha" taas ei olekkaan niin herkkua.
Niin siis se valkoinen kookosmaito mitä me ostetaan täällä Euroopassa tölkeissä on sekoitus kookosnestettä (vai mikskä sitä nyt kuttutaankaan) ja sitä hedelmälihaa. Se pähkinän sisällä oleva nestehän on yksinään lähestulkoot väritöntä ja vielä suhtkoht mautontakin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Niin siis se valkoinen kookosmaito mitä me ostetaan täällä Euroopassa tölkeissä on sekoitus kookosnestettä (vai mikskä sitä nyt kuttutaankaan) ja sitä hedelmälihaa. Se pähkinän sisällä oleva nestehän on yksinään lähestulkoot väritöntä ja vielä suhtkoht mautontakin.

Joo, siitä hedelmälihasta se nimenomaan tehdään. Se kirkas neste kookospähkinän sisällä ei siis ole sellaisenaan kookosmaitoa vaikka olen sellasiinkin ihmisiin törmännyt, joilla se käsitys on ollut.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
MacGyver sanoi:
Se on varmaan tuo RAIDER tai mars. Tiedättekö muuten mitä tulee ku tunkee neegersmiehen persreikään pähkinöötä? No SNICKERS TIETYSTI!! HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!! ÄÄÄÄHHÄHÄHÄHÄ!! Pärät spläsh!
Raider oli kyllä paljon parempi nimi kuin Twix.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, siitä hedelmälihasta se nimenomaan tehdään. Se kirkas neste kookospähkinän sisällä ei siis ole sellaisenaan kookosmaitoa vaikka olen sellasiinkin ihmisiin törmännyt, joilla se käsitys on ollut.
On muuten yllättävänkin monella se käsitys, että se on nimenomana just sitä kookosmaitoa siellä sisällä ja kyllä mä kaiketi ittekkin näin oletin, kunnes joku sitten kertoi, ettei näin ole, mun onnekseni siinä tosin tais käydä niin, että mua ei oikastu vaan joku kerto mulle, että sen kaveri oli kuvitellu asian olevan näin ja oli sitten pettyny, kun kookospähkinän ostettuaan sieltä sisältä tulikin melkein pelkkää vettä.
- EIKÄ? Tyhmä!!! KUKA NYT TOMMOSTA VOI.. VOIVOI! AVUNTOTA! :D :D :D

:eek:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ehkä minun ei olisi pitänyt mainita Boyntystä ja kookoksista mitään. :eek:

Tämä toikkihan on mennyt ihan offiksi. *tuntee syyllisyyttä*
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Muistan että oli pienenä kohtalaisen haasteellinen tehtävä saada moinen pähkinä auki, jotta pääsi maistelemaan sisusta :thumbup: Yksi pähkinä säästettiin askartelua varten. Siitä tuli varsin mainio hiiri :D
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Hersheysin joku S'mores-patukka on hyvää. ja daim! ja tietty vadelmapatukka fazerilta!

-edit- kaikki Kinder-patukat unohtu!!!!
 
Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Kyllä paras patukka on ehdottomasti "Nokian nuoriso-ohjaaja". Käytetään ohjeen mukaan. Eli lyödään siihen, missä vika on.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Anttilan ikäsenä meni Jamboa ja FaSua.

Sittemmin vaihtui Raideriksi ja Kismetiksi.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ton Geishan kun laitoin tuonne aiemmin ykköseksi...niin sen jälkeen on pitkä väli ennenkuin tulee mitään lähellekään siihen verrattavaa. Seuraavaksi parhaita ovat siell sitten Toblerone ja Dajm.
Ei uskois tosiaan miten hyvältä varoituskolmiot voi maistuu kun ne tungetaan neegerismieheen.
 

Zetor

Traktormiäs
Liittynyt
6.2.2001
Viestit
5792
Sijainti
Walko-Wenäjä
Pikkusen pelottaa, kun tämä meidän tamili-tiikeri syö tuossa just twixiä... kun ei vain puraisisi sormeensa. :frown:
 
Ylös