Niin siis se valkoinen kookosmaito mitä me ostetaan täällä Euroopassa tölkeissä on sekoitus kookosnestettä (vai mikskä sitä nyt kuttutaankaan) ja sitä hedelmälihaa. Se pähkinän sisällä oleva nestehän on yksinään lähestulkoot väritöntä ja vielä suhtkoht mautontakin.Sammypiru sanoi:Jep, kookosmaito on ihan pehmyttä, kookoksen "hedelmäliha" taas ei olekkaan niin herkkua.
:nope: :thumbfh:Jacques sanoi:/msg S.A *sprutis*
OoPee sanoi:Niin siis se valkoinen kookosmaito mitä me ostetaan täällä Euroopassa tölkeissä on sekoitus kookosnestettä (vai mikskä sitä nyt kuttutaankaan) ja sitä hedelmälihaa. Se pähkinän sisällä oleva nestehän on yksinään lähestulkoot väritöntä ja vielä suhtkoht mautontakin.
Raider oli kyllä paljon parempi nimi kuin Twix.MacGyver sanoi:Se on varmaan tuo RAIDER tai mars. Tiedättekö muuten mitä tulee ku tunkee neegersmiehen persreikään pähkinöötä? No SNICKERS TIETYSTI!! HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!! ÄÄÄÄHHÄHÄHÄHÄ!! Pärät spläsh!
On muuten yllättävänkin monella se käsitys, että se on nimenomana just sitä kookosmaitoa siellä sisällä ja kyllä mä kaiketi ittekkin näin oletin, kunnes joku sitten kertoi, ettei näin ole, mun onnekseni siinä tosin tais käydä niin, että mua ei oikastu vaan joku kerto mulle, että sen kaveri oli kuvitellu asian olevan näin ja oli sitten pettyny, kun kookospähkinän ostettuaan sieltä sisältä tulikin melkein pelkkää vettä.Runar ja Kyllikki sanoi:Joo, siitä hedelmälihasta se nimenomaan tehdään. Se kirkas neste kookospähkinän sisällä ei siis ole sellaisenaan kookosmaitoa vaikka olen sellasiinkin ihmisiin törmännyt, joilla se käsitys on ollut.
Sama.S.A sanoi:Toinen suosikki on Lion. Vaikka useammin tulee ostettua sitä Rainbow'n versiota...