Paras vodka/viina?

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Saaremaa 40%



Joo ei mulla muuta :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Varmaankin toit nyt Venäjän reissultasi tuota(kin)? Itse heitin laukkuun Juravli vodkaa, kun Venäjän puolella asuvat sitä kehuivat. Ei ole vielä ehtinyt maistamaan kylläkään.
Jepa.. En ole Russian Standardia enkä tuota mainitsemaasi nähnyt.. Stolichnaya melkein noitten "bulkki"vodkien hinnoissa rajan takana ja on hitusen parempaa. Pitää Sortavalassa piipahtaa joku päivä, kun Värtsilässä ei kummoisia putiikkeja ole.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä en kyllä ole ikinä juonut mitään vodkaa maun vuoksi.

Kossussa on kylmänä kyllä mukavan rapea maku.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Viinoista Pöytäviina ja vodkista naapureiden kärkituotteet Absolut ja Stolichnaja maistuvat mulle ihan hyvin. Menee muutkin, kun erot noissa tuotteissa on pieniä tai olemattomia noin yleensä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Eräs forumisti valitteli joskus, että on se harmi kun ei saa alkoholitonta viinaa niin vois vain nauttia sen hienosta mausta ilman niitä tuiki piinaavia sivuvaikutuksia.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ihan peruskirkkaista minä en erota mitään makueroja, tai ehkä eroja, mutta en minä niitä toisistaan pystyisi tunnistamaan. Aina ostan mitä halvimmalla sattuu saamaan ja lantraan sen niin, että viina ei pahemmin maistu.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ihan peruskirkkaista minä en erota mitään makueroja, tai ehkä eroja, mutta en minä niitä toisistaan pystyisi tunnistamaan. Aina ostan mitä halvimmalla sattuu saamaan ja lantraan sen niin, että viina ei pahemmin maistu.
Tapsa:alppu:
 
Ylös