Parhaat nes pelit?

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942


Elikkä nyt puhutaan vanhan kunnon ajan Nintendo 8-bit peleistä! :ahem: Mikä on teidän lempparit? :thumbup:

Minun:

Double Dragon 2:



Battletoads:



Megaman 2:



Myös lisään listaan vielä contra, ninja gaiden 1 ja shadow of the ninja. Ainiin ja tietysti snake Rattle "n" roll! :ahem:

 
Viimeksi muokattu:

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Metal gear oli kova, ehkäpä kaikkein suurin NES suosikkini,
Kaikki Jonin listasta on myös hienoja pelejä. :)

Mulla muuten on edelleen toimiva NES.
:ahem:

 

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Liittynyt
25.1.2006
Viestit
755
Sijainti
Selostuskopin katossa
Täytyykin kaivella vanha matolaatikko jostain esille, josko sattuisi jotain hyviä pelejä vielä löytymään. :ahem: Muistaakseni se on jossain ullakon perällä, ite olin aikoinaan Sega-miehiä (Sonic!)

Mut peleistä, Super Mariot oli aikoinaan ihan ykkösiä, Duck Hunt (se pyssypeli) on legendaarisen ärsyttävä ja tietenkin Megamanit! Ja Blades of steel moninpeleistä tuli ensimmäisenä mieleen. Naapuri poltti aikoinaan Nesin ja kaikki pelit (varmaan +20 kappaletta), kun meni häviämään tossa...

Vissiin 8-bittisen tavaroiden keräily on yleistynyt, ainakin kun joskus katselin nes-retron forumia niin huomaa joidenkin kokoelmien olevan ihan käsittämättömän suuria (ja rahaakin on vissiin palanut hiukan enemmän)... :alppu:

Mut 8-bittisistä koneista olisi tarkoitus joskus hankkia Commodore 64! Jos vaan jostain löytäisi halvalla... :D
 
Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Turtles kakkosta tuli naapurissa väännettyä enemmänkin.

Ainiin unohtu toi kokonaan. Pelasin lapsena ihan sikana ja yks ehdoton lemppari myös! Ykkösestä tykkäsin myös mutta kyllä kakkonen jyräsi!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Videovuokraamosta sai aikoinaan NESsin matkaan jos lainasi kolme filmiä vuorokaudeksi. Kertaakaan en omaan himaan vienyt, heitin matkalla siskolle, joka sitten ihastui. MarioBrosseja kai.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minulla aukko yleissivistyksessä, en ole ikinä omistanut konsolia..enkä kyllä pelannutkaan moisia Amiga 500:n jälkeen.:thumbfh:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Minulla aukko yleissivistyksessä, en ole ikinä omistanut konsolia..enkä kyllä pelannutkaan moisia Amiga 500:n jälkeen.:thumbfh:
Komppaan! Tosin tuli jonkun kaverin nintendoakin hakattua, mutta muuten pelaaminen rajoittui Commodore 64 sekä PC pelaamiseen.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Hei.

Se missä ammutaan sorsia.

Ja sit se, missä sellainen äijä kulki sellasta rataa pitkin. Hyppi ja pomppi sellanen lippis päässä. Keräs fyffee ja taisteli kaikkii hirmui vastaan :ahem::ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Komppaan! Tosin tuli jonkun kaverin nintendoakin hakattua, mutta muuten pelaaminen rajoittui Commodore 64 sekä PC pelaamiseen.
Eipä meilläkään Nintondeo ollut, kun pieni olin. Yhdellä kaverilla tuli kyllä joskus jotain Marioa ja Duck huntia pelailta, kotona sitten tietsikalla vaan.

Ostin jouluna miehelle NESin lahjaksi. :)
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18406
super mario bros 2:sta tuli ainakin paljon tykiteltyä, paremmin muistissa Super Nintendon pelit.
 

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Zelda tosiaan oli kova.. ja pelikasettikin oli hieno kullanvärinen :thumbup:
Tuo ja lisäksi tallennusmahdollisuus teki pelistä vallan erikoisen ilmestyksen.
Tietty itse pelikin oli loistava.
:)
 
Ylös