PuoliPöhkö
Well-known member
:ahem:Micael sanoi:Jos arvasin oikein, niin vanhan vitosen varrellahan se.
:ahem:Micael sanoi:Jos arvasin oikein, niin vanhan vitosen varrellahan se.
Ahaa...minäkin taidan arvata mistä on kyse. Saako sieltä halvalla ja käykö Reinikainen kahveella siellä?!PuoliPöhkö sanoi:Onko se mahollisesti siinä Suonenjoen suunnalta Kuopioon tulevan vanhan vitostien varressa (jonka sittemmin on korvannut uusi moottoriliikennetie) ?
Jos on, niin taidan minäkin arvata mistä baarista on kyse.
Eipä oikeastaan ole, mutta rautatien varrella on! Taitaa olla henkilöliikennekäytöstä poistettu asema. Ja sen kylän pubi-kahvila. :ahem:Micael sanoi:Jos arvasin oikein, niin vanhan vitosen varrellahan se.
Ei oo Tikka-baari hengissä mutta Takka-baari Hiltulanlahdessa on.:ahem:Vesku sanoi:Eipä oikeastaan ole, mutta rautatien varrella on! Taitaa olla henkilöliikennekäytöstä poistettu asema. Ja sen kylän pubi-kahvila. :ahem:
Joo, Kurkimäen Tikka-baari!
http://www.etelakuopio.fi/index.php?id=51
Vanhan vitosen varrella ennen nykyistä Pitkälahden ABCtä, Heikin-kievarissa valmistetaan nykyään Amphion-kovapuhujia (loudspeeker, högtalare)Micael sanoi:Jos arvasin oikein, niin vanhan vitosen varrellahan se.
No voi piru! Taitaa olla päivitykset tekemättä Etelä-Kuopion kylien sivuilla! Lie jotain 3-4 v sitten, kun kävin viimeksi Tikka-baarissa.Moe Szyslak sanoi:Ei oo Tikka-baari hengissä mutta Takka-baari Hiltulanlahdessa on.:ahem:
Hyvä taukopaikka, joka on unohtunut on kun ajaa Kuopiosta etelä-Suomeen, niin ajaa Suonenjoen kautta Pieksämäelle, ja käy siellä MOILAS-LEIPOMON tehdasmyymälässä. Saa tuoretta pullaa-leipää-leivoksia ja lounasaikaan on myös salattipöytä lisukkeineen ja keittoineen.:thumbup:
...ja Pieksämäeltä Kangasniemen (Suomen kaunein kunta) kautta Joutsaan (joka taas ei sitä ole) 4:elostielle.:ahem:
Osta pois. Oli ainakin vuoden myynnissä Asuntotorin-lehdessä.:thumbup:Vesku sanoi:No voi piru! Taitaa olla päivitykset tekemättä Etelä-Kuopion kylien sivuilla! Lie jotain 3-4 v sitten, kun kävin viimeksi Tikka-baarissa.
Harkitsitko itse asiaa?Moe Szyslak sanoi:Osta pois. Oli ainakin vuoden myynnissä Asuntotorin-lehdessä.:thumbup:
On se Etuovi.comin sivuilla myynnissä edelleen. http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12097111164290&list_id=12097111285090&itemcmd=move0&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.418730
Mun mielestä sussa olis paarinpitäjän karismaa.:ahem:Vesku sanoi:Harkitsitko itse asiaa?
No tuo mulla ensiksi tulikin mieleen. Tästä minulta ei olis matkaakaan kuin muutama kilometri.Moe Szyslak sanoi:Vanhan vitosen varrella ennen nykyistä Pitkälahden ABCtä, Heikin-kievarissa valmistetaan nykyään Amphion-kovapuhujia (loudspeeker, högtalare)
Jeps, se kuulemma on nykyään aivan liian täynnä porukkaa joten tarviipa odotella sadepäivää tai jotain kun sinne menee.Myllis sanoi:Iso miinus todella hitaasta ruoanvalmistuksesta (tunnin odotus).
Eikös siellä ole sellainen lypsettävä lehmä aulassa? Jalasjärvellä on kauniita bussipysäkkejä.Teme-84 sanoi:Juustoportti, Jalasjärvellä.
Joo ei ole mitään vikaa, mutta eipä ole persoonallisuuttakaan. Kun olet käynyt yhdessä, olet käynyt kaikissa.Lancer sanoi:ABCssä ei ole mitään vikaa. Suosittelen.
No aamen. Itse en kaffetta juo mutta aikanaan tuli paljonkin työkaverien kanssa ko. väliä rampattua ja aina, mennen tullen, tuo oli pysähdyskohde. Etenkin se itäpuolen rakennus on vavahduttava.jusban sanoi:Tampere Helsinki väliä on tullut sahattua työn vuoksi ja Helsinkiin päin mennessä paras paikka pysähtyä on Nurmijärven kohdalla kahvila Roosa.
Albert Oil sanoi:rakennus on vavahduttava.