Melinda
Sponsored by Sam
Polli on kuin eduskunnan äänestykset. Kolme ensimmäistä vastaa vaihtoehtoa "jaa", neljäs "ei" ja viimeinen "tyhjä/poissa".Tyhjäsit vai?
Polli on kuin eduskunnan äänestykset. Kolme ensimmäistä vastaa vaihtoehtoa "jaa", neljäs "ei" ja viimeinen "tyhjä/poissa".Tyhjäsit vai?
Sun täytyy olla hyvä tyyppi :thumbup:Ainakin meillä ex-avon kanssa silkka mahdottomuus. Vielä 17v jälkeen sain vihamailia...
Toim huom. Jarkon kassit on viimeksi olleet tyhjät kun vuosikymmen alkoi ysillä.Polli on kuin eduskunnan äänestykset. Kolme ensimmäistä vastaa vaihtoehtoa "jaa", neljäs "ei" ja viimeinen "tyhjä/poissa".![]()
Ajattelin antaa tässä kans hyvän esimerkisen, miten exän kanssa ollaan hyviä ystäviä.Mulle kavi nykyisen miehen kanssa noin.
Mulla nyt ei kauhean montaa eksaa ole, mutta hyvia ystavia olen niiden kanssa.
Onneks kivekset on pähkinän kokoiset, niin kaippa se onnistuu.Voi, mut se vaatii, juttuja. Joskus mahdottomia. Kiinni kiveksistä.
Jos katotaa fysiikanlakien mukaan, niin pähkinät sisältää ihan vitusti energiaa.Onneks kivekset on pähkinän kokoiset, niin kaippa se onnistuu.
:frank:Ajattelin antaa tässä kans hyvän esimerkisen, miten exän kanssa ollaan hyviä ystäviä.
Hyliksella on nimittäin vitun isot tissit ja minä tykkään niistä vieläkin!