Äkkilotto, että tein taloyhtiössä 100% on sisätilatupakointia vastaan.Kerrostalohuoneistossa on lain mukaan lupa polttaa tupakkaa. Sama koskee parveketta, mikäli osakas on oikeutettu sen hallintaan omistamiensa osakkeiden kautta.
Yhtiö voi kieltää parveketupakoinnin yhtiökokouksessa 100% yksimielisellä kannatuksella. Jos yksikin on vastaan, yhtiö ei voi kieltoa asettaa.
Itse en polttaisi savukkeita sisällä, parvekkeella olen satunnaisesti tuprutellut. Tosin tämä ei ole kerrostalo, lähin naapuri asuu noin 60 metrin päässä.
omakotitalossa parveke? :doubtful:Itse en polttaisi savukkeita sisällä, parvekkeella olen satunnaisesti tuprutellut. Tosin tämä ei ole kerrostalo, lähin naapuri asuu noin 60 metrin päässä.
Monitasoisissa taloissa usein on.omakotitalossa parveke? :doubtful:
Ei se mielestäni häiritsevää ole.mitä mieltä
Eikös yleensä omakotitaloissa puhuta terasseista vaikka olisivatkin 2. kerroksessa kun niillä on yleensä kokoa sen verran enempi?Monitasoisissa taloissa usein on.
No meillä ainakin on ihan aito parveke (syvyyttä noin 1,2 metriä mutta menee melkein koko sivun mittaisesti, toisessa kerroksessa jne)Eikös yleensä omakotitaloissa puhuta terasseista vaikka olisivatkin 2. kerroksessa kun niillä on yleensä kokoa sen verran enempi?
Ja aika harvaan nykypäivän OK taloon enää tehdään mitään parvekkeita, kuistia ja terassia kylläkin...
(esim. pöhkiksen seuraava talokin )
OK, harvemmimpa noita on kyllä tullut huomattua, toisaalta aika harvoin tullut tarkoituksella etsittyäkäänNo meillä ainakin on ihan aito parveke (syvyyttä noin 1,2 metriä mutta menee melkein koko sivun mittaisesti, toisessa kerroksessa jne)
Pyysitkö päästä imeen jämät nortin natsoista?Kerran Hervannassa näin kun vastapäisellä parvekkeelle pariskunta harrasti sitä parvekepatukointia. Huusin, että paina äijä, paina, mut ne vaan veteli menemään siinä muina tyyppeinä.