Pietari
HarjunHerra
Päärynä unohti mainita pommit, jotka Bushin hallint oli sinne järjestänyt. :mad_old:
Mikä on tarina tuon Pekingin palon takana? Normaali palo?
joo mä kävin tuikkaamassa sen tuleen kun vitutti niin saatanasti! :ahem:
Päärynä unohti mainita pommit, jotka Bushin hallint oli sinne järjestänyt. :mad_old:
Elätkö muutenkin mielikuvitusmaailmassa?
Insinöörin arvovalta ulottuu kaikkiin teknisiin kysymyksiin. Se on sitten faktaa kun insinööri sanoi että näin on.
:ahem:
Mä en edes halua tietää, että montako tuossa kuoli?![]()
WTC sortui koska teräsbetoni muuttui spagetiksi lentopetroolin aiheuttaman erittäin äkkinäisen kuumuuden johdosta. Tokihan iskukin oli omiaan vaurioittamaan rakenteita. Ja rakennus tosiaan oli vanha, paskemmilla normeilla tehty.
joo mä kävin tuikkaamassa sen tuleen kun vitutti niin saatanasti! :ahem:
Ei kun se vaan johtu siitä, että Kiinalaiset osaavat rakentaa vahvempia taloja :frank:
WTC sortui koska teräsbetoni muuttui spagetiksi lentopetroolin aiheuttaman erittäin äkkinäisen kuumuuden johdosta. Tokihan iskukin oli omiaan vaurioittamaan rakenteita. Ja rakennus tosiaan oli vanha, paskemmilla normeilla tehty.
No miksi se WTC7 sitten sortui? Hodari- ja pretzelvaunujen tuottamasta lämmöstä vai?
![]()
No miksi se WTC7 sitten sortui? Hodari- ja pretzelvaunujen tuottamasta lämmöstä vai?
Lisäksi pelkästä kuvasta jo TYHMEMPIKIN näkee, että mm. talo on hieman "collapsed" reiänomaisesti sisäänsä, joten aerodynamisesti ajateltuna ilmaa menee siitä ohitse ja vähintäänkin on siellä reiässä, mutta se ei tee siitä vielä hyödyllistä. Siellä reiässä pitäisi ilman virrata ja sen tulisi mennä sinne reikään loivaa reittiä kuten aiemmin, sitä ei saavuteta muuten kuin tuomalla reikä ulommas ja kaartamalla eteenpäin, eli tekemällä siitä ilmanottoaukko. Tuommosenaan ei taatusti toimi.