Perjantai 2

  • Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Perjantai kolmas toista alkoi ihan hyvissä merkeissä: Olin eilen unohtanut naishenkilön koti- ja auton avaimet takkini taskuun ja takki lähti mukanani töihin tänään.

Naishenkilö joutui lähtemään taksilla töihin. Ehtoosta lienee pari sanaa odotettavissa.


Tarkastaisi itse avaintensa lokaation, prkl
 

Örfil

Guest
Lähdin kerran duunipaikan huvittelureissulle Tallinnaan ex-naisystävän puhelin taskussani, molemmilla kun oli samanlainen kommunikaattori. Ihmettelinkin mennessä, kun takki painaa kumman paljon.
Siitä ei selvinnyt suklaarasiaalla, etenkään kun tulin takaisin totaalisen ympärpäissäni.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Lähdin kerran duunipaikan huvittelureissulle Tallinnaan ex-naisystävän puhelin taskussani, molemmilla kun oli samanlainen kommunikaattori. Ihmettelinkin mennessä, kun takki painaa kumman paljon.
Siitä ei selvinnyt suklaarasiaalla, etenkään kun tulin takaisin totaalisen ympärpäissäni.
Kait vastaanotto olisi jäätävä jos tulisin joku kerta kotiin ex-naisystävän kännykkä taskussani.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eikös sun pitäny muuttaa *tuonne noin*?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Johtuneekohan siitä, että korkkasin perjantain jo klo 00.01, että olen monesti tänään kuvitellut eläväni lauantaita ja miettinyt huomista sunnuntaita. :eek:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Perjantai kolmas toista alkoi ihan hyvissä merkeissä: Olin eilen unohtanut naishenkilön koti- ja auton avaimet takkini taskuun ja takki lähti mukanani töihin tänään.

Naishenkilö joutui lähtemään taksilla töihin. Ehtoosta lienee pari sanaa odotettavissa.
No ei sieltä niin kovaa ripitystä tullutkaan.
 

Örfil

Guest
Vähän sellainen olo, ettei sen perjantain nyt vielä olisi tarvinnut saapua.
 
Ylös