Olga
.
Huomenta!
Perjantai ja ihan koko päivän! Illalla erilaista kiekkoa.
Perjantai ja ihan koko päivän! Illalla erilaista kiekkoa.
Eikös sun pitäis käydä tiluksia mittailemassa J.R?Aikainen aloitus, aikaiset snooker-treenit, aikainen juomapuoli ja aikainen matsi.
Täytyy tämä entinen ensin myyvvä, eivät muuten tykkäile että käyskentelen tiluksilla lailla metsäkauriin.Eikös sun pitäis käydä tiluksia mittailemassa J.R?
Itse asustelin jo kolme kuukautta ennen kaupan tekoa, mutta tämä nyt onkin tämmönen paikka.Täytyy tämä entinen ensin myyvvä, eivät muuten tykkäile että käyskentelen tiluksilla lailla metsäkauriin.
Voltarenissa on niin ottava korkkiMeinas perjantai alkaa näköjään hampaiden pesulla Voltaren Forten kanssa. En sentään ehtinyt puristaa geeliä hamppiharjalle, mutta kädessä jo oli korkkia auki ruuvvaamassa.
Sensodyne ehken sittenkin paremman makuista...
Omituinen viikko kun on ollu vähän niinkö kaks maanantaita ja kaks perjantaita :idea:Meinas perjantai alkaa näköjään hampaiden pesulla Voltaren Forten kanssa. En sentään ehtinyt puristaa geeliä hamppiharjalle, mutta kädessä jo oli korkkia auki ruuvvaamassa.
Sensodyne ehken sittenkin paremman makuista...
Ens viikol on kans ku on helatorstaiOmituinen viikko kun on ollu vähän niinkö kaks maanantaita ja kaks perjantaita :idea:.
Mutta miten voi olla maanantai ja perjantai samana päivänä, siitähän ei tule sitten yhtään mitään. Pitääkö työpaikalla kertoo maanantai masiksessa perjantaisia hävyttömiä juttuja?Ens viikol on kans ku on helatorstai
Mä yhdyn täysin tähän, voisin tuntipalkkalaisena olla mielummin töissä tienaamassa kuin vapaalla!Jos minulta kysytään, niin helatorstai on turhin vapaapäivä kalenterissa.
uuteen perjantai nousuun katoMutta miten voi olla maanantai ja perjantai samana päivänä, siitähän ei tule sitten yhtään mitään. Pitääkö työpaikalla kertoo maanantai masiksessa perjantaisia hävyttömiä juttuja?
Mun esimies tokas tiistaina: Hyvä että on näitä arkipyhiä niin voi tehdä rauhassa töitä!Jos minulta kysytään, niin helatorstai on turhin vapaapäivä kalenterissa.