Perjantai

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Aikainen aloitus, aikaiset snooker-treenit, aikainen juomapuoli ja aikainen matsi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se olis työpäivä taas Tuusulan Terrassa ja illalla puolisko tulee Lahteen asti josta käyn noutamassa. Huomenna häät Hangossa. Toivottavasti mun pakkoruotsi on vireessä, kun lienetään lähes ainoat suomalais-savolaiset paikalla.:eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Huvitti hetki sitten koirakävelyllä, kun auton ikkunasta miesääni huusi:
M: Kyllä sinä oot sitten hieno nainen!
Hämmennyin hieman, mutta hoksasin kyllä nopeasti, mistä moinen kehu ilmeisesti tuli. Piti kuitenkin varmistaa kysymällä
O: Kuinka niin?
M: No kun sinä kävelet pussin kanssa
Tokihan se koirankakkapussin kanssa kävely tekee hienoksi. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oli heti aamusta pakkoenglanti vireessä kun auttelin tummaihoista miestä rullatuolissa hissinmenossa ja poistulossa.
-Yo man, whazzup?:doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Meinas perjantai alkaa näköjään hampaiden pesulla Voltaren Forten kanssa. En sentään ehtinyt puristaa geeliä hamppiharjalle, mutta kädessä jo oli korkkia auki ruuvvaamassa.:eek:

Sensodyne ehken sittenkin paremman makuista...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Meinas perjantai alkaa näköjään hampaiden pesulla Voltaren Forten kanssa. En sentään ehtinyt puristaa geeliä hamppiharjalle, mutta kädessä jo oli korkkia auki ruuvvaamassa.:eek:

Voltarenissa on niin ottava korkki :D

Itse olen kerran suihkauttanut deodoranttia hiuslakan sijaan. :eek:

Slug

Well-known member

Omituinen viikko kun on ollu vähän niinkö kaks maanantaita ja kaks perjantaita :idea:

Liekö Voltaren auttaisi hammassärkyyn? Noh, enpä taida minä kokeilla, varsinkaan kun ei purukalustoa jomota.

Slug

Well-known member
Ens viikol on kans ku on helatorstai :D
Mutta miten voi olla maanantai ja perjantai samana päivänä, siitähän ei tule sitten yhtään mitään. Pitääkö työpaikalla kertoo maanantai masiksessa perjantaisia hävyttömiä juttuja?

Jatenski

Well-known member
Mutta miten voi olla maanantai ja perjantai samana päivänä, siitähän ei tule sitten yhtään mitään. Pitääkö työpaikalla kertoo maanantai masiksessa perjantaisia hävyttömiä juttuja?
:D uuteen perjantai nousuun kato :)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.