Örfil
Guest
Että se toinen twitterseuraaja poistuu pian.
Jo on tiukka kielto jos edes vessanpönttöön tai kylpyhuoneen lavuaariin ei saa sylkäistä ja hampaasikin joudut sitten nähtävästi pesemään ulkona.Kotonamme on ehdoton kielto sisällä sylkemisen suhteen. Ja oluen suhteenhan olen (...tarkistaa excelistä...) ollut 563 päivää ilman moista turhaketta. Tekee reilut 1.5 vuotta.
Hampaat on vesiklasissa yön ajan Coreca-tabs kylvyssä.Jo on tiukka kielto jos edes vessanpönttöön tai kylpyhuoneen lavuaariin ei saa sylkäistä ja hampaasikin joudut sitten nähtävästi pesemään ulkona.
Näin on modetiimissä sovittu.Suljettaisko tämä perjantaitoikki vasta viikon kuluttua, vaikka meneekin vähän yli viidentonnin. Uutena vuotena on sitten uudet päivät.
Tsekkasin Väestörekisterikeskuksesta, Suomesta ei löydy yhtään Hölöpäistä.Itsehän olen Taavi Taavetti Hölöpäinen, joten vietän tavallaan niinku tuplanimpparia.
Ettei se nyt sittenkin ole se rva Aimo Albert Nivanen (kavereille "Nivaska") os. Annos?Itsehän olen Taavi Taavetti Hölöpäinen, joten vietän tavallaan niinku tuplanimpparia.