Perjantai

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
JIHUU! Kerrankin perjantai tuntuu perjantailta, kun takana on työviikko. Viikonpäivät olivat menettäneet jo täysin merkityksensä ja nyt lauantai tuntuu lauantailta jne.
Sanoin "pomolle" että la-su pidän vapaata (su toki automaattisesti) enkä soittele la päivisin lain.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
JIHUU! Kerrankin perjantai tuntuu perjantailta, kun takana on työviikko. Viikonpäivät olivat menettäneet jo täysin merkityksensä ja nyt lauantai tuntuu lauantailta jne.
Sanoin "pomolle" että la-su pidän vapaata (su toki automaattisesti) enkä soittele la päivisin lain.
Ai noin pahasti on propaganda tarttunut ja alettu elääkin siten? Toki myös lojuit sohvalla kattoon sylkien ja olutta tirpoen?
 

Örfil

Guest
Kotonamme on ehdoton kielto sisällä sylkemisen suhteen. Ja oluen suhteenhan olen (...tarkistaa excelistä...) ollut 563 päivää ilman moista turhaketta. Tekee reilut 1.5 vuotta.
 

Örfil

Guest
OKT asuja tietää tasan tarkkaan että vesilasku napsahtaa juuri siitä, mitä kulutat.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Näin toissayönä unta, että olin yhtä tummaihoinen ku toi Perjantai. Jonku ameriikan hiphopparin kans vertailtiin tummuusasteita. Sitte se lähti johonki pomppivalla gangstacadilla jengeineen. Mä jäin yksi istuu penkille. Mitähän tuokin uni tarkoittaa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös