No ei mulla mitään lomaa oikeasti ole.Tunkekaa lomat peppuihinne.
Lomautus tämä on.
No ei mulla mitään lomaa oikeasti ole.Tunkekaa lomat peppuihinne.
Komp. Eilen oli sunnuntaifiilis ja tänään maanantai-.Näin käy kun vapaapäiviä sirotellaan sikinsokin arjen keskelle. Olen koko aamun elänyt elämääni ihan maanantaifiiliksellä, ja äsken vasta tajusin että onkin perjantai.
Miten voi olla vuoden ensimmäinen, kun viime perjantai oli vuoden viimeinen?Vuoden ensimmäinen.
No niinpäs on. Hyvä, että on. :ahem:Olis taas, onneks :thumbup:
Ei ole sähköjä vieläkään tullut ja rupee hyytymään kännykän ja läppärin akut. Eli voi 'hyvillä' mielin lopettaa työnteot. No saipahan sveskit tuta, mitä olen kahdessa päivässä saanut aikaan.Sähköt poikki. Yrittää palata, mutta katkee heti uudestaan.
On se vaikeaa kaivaa maakaapeli. Mielummin kaiket syksyt ja talvet tehdään kalliita asennus ja raivaustöitä. Asiakkaathan ne loppupeleissä maksaa.
ME kaupunkilaiset maksetaan sähkön hinnassa, että tuollaiset peräkylien juntit saisivat sähkökaapelia kilometritolkulla maan alle kaivatettua. On se yks saatanaSähköt poikki. Yrittää palata, mutta katkee heti uudestaan.
On se vaikeaa kaivaa maakaapeli. Mielummin kaiket syksyt ja talvet tehdään kalliita asennus ja raivaustöitä. Asiakkaathan ne loppupeleissä maksaa.
Haista sinä YUPpi apulanta!ME kaupunkilaiset maksetaan sähkön hinnassa, että tuollaiset peräkylien juntit saisivat sähkökaapelia kilometritolkulla maan alle kaivatettua. On se yks saatana
Ole sinä kepulainen hiljaa!Haista sinä YUPpi apulanta!