jjv
Arschloch
No pahus :frown:pitää olla polkemassa pyörää klo 8 Kuopiohallissa.
Itsehän luultavasti kuorsaan pedissäin puoleenpäivään vaill' rupia persees.
No pahus :frown:pitää olla polkemassa pyörää klo 8 Kuopiohallissa.
No en mä yli seitsemää muutenkaan nukkuisi. Menee hyvät vapaat hukkaan nukkumalla.No pahus :frown:
Itsehän luultavasti kuorsaan pedissäin puoleenpäivään vaill' rupia persees.
Ehkä olen kouvo, koska join eilen tuota yksinkertaisuudessaan vailla vertaa olevaa drinksua.Itsellä mielessä siintänyt kossuvissy monta päivää. Jos sitä.
*räplää pimppaansa*Ehkä olen kouvo, koska join eilen tuota yksinkertaisuudessaan vailla vertaa olevaa drinksua.
Cimittelyä ja camittelua.Hitsi! Tänäänhän on perjantai!
Mutta sillä nyt ei oo niin kovin suurta merkitystä. :frown: Kaikki päivät ovat perjantaita, maanantaita, tiistaita, keskiviikkoja ja jopa torstaita. Edit: Mutta mihin jäi löördaaag ja söndäääg.
Jee! \o/ Koska aletaan...Cimittelyä ja camittelua.
Maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko torstai ei mittään...Hitsi! Tänäänhän on perjantai!
Mutta sillä nyt ei oo niin kovin suurta merkitystä. :frown: Kaikki päivät ovat perjantaita, maanantaita, tiistaita, keskiviikkoja ja jopa torstaita. Edit: Mutta mihin jäi löördaaag ja söndäääg.
Arkiasioita työtä ja liikaa puuhaa viikolla ollut, niin ei automaattinen viikkokellobreikki aivoilla toimi?Ei jotenkin tunnu perjantailta.
Ehkä se on, kun on muutaman viikon tässä tehnyt lyhyempää työviikkoa. Ei ole ole niin ma-pe-moodissa. Ei ole myöskään mitään varsinaisia viikonloppusuunnitelmia, joita odottaa.Arkiasioita työtä ja liikaa puuhaa viikolla ollut, niin ei automaattinen viikkokellobreikki aivoilla toimi?