mustakaari
"Se on juurikin näin"
Ai saatana. Onko perjantai. Tänään kello soitti vaille neljä. Ja nyt on lämpöö reilu 30. Nestetasapaino korjataan oluella.
Ei ole vaikea arvoitus.Mua on aina mietityttänyt, että kenen kakkonicki Upseeri Jerry Flodin on.
Niin muakin.Mua on aina mietityttänyt, että kenen kakkonicki Upseeri Jerry Flodin on.
Mulla on lasikusti.Ei varsinaisesti tunnu perjantailta, kun pitäisi tämä ilta ja huominen päivä painaa muuttohommia. Onneksi "palkintona" on lisää neliöitä ja lasitettu parveke.
Sä oot alppu! :alppu:Niin muakin.
Ohi...Sä oot alppu! :alppu:
Kas, se on mummoni nimipäivä. Onnittelisin jos voisin.Perjantai ja Lahjan päivä.
Enemmistö tuon hoidon aloittaneista viedään sinne korvasta taluttamalla. Motivaatio sitten löytyy (jos on halua toipua, alkoholismista ei nimittäin parannuta) matkan varrella.Mulla ei ole, ehkä onneksi, kovin paljoa kykyä laittaa alkohelppilinkkejä ja hoitomuotoja paremmuusjärjestykseen, joten hyvä että joku tietävämpi niin tekee.
Mutta sen tiedän että ennen kaikkea tarvitaan se oma tahto ja halu tehdä asialle jotain, se soveliain hoitomuoto kyllä sitten löytyy, motivaation avulla.
Asiaa ei voi ymmärtää ihminen, joka ei ole itse sairas ja/tai ei ole saanut asiasta tieteellisiin tutkimustuloksiin perustuvaa tietoa. Se on hyvin ymmärrettävää.Mikäs perkele sitä alkoholia on pakko juoda ja jonittaa?
Ei vaan ota. Vaikka muut ottaa, niin jättää ottamatta. Tuleehan siitä vittuilua, mutta kyllä se loppuu.