Perjantain keskivaikea tiva!

Perjantain keskivaikea tiva!

  • Totuus, mutta vaiti ja tuntemattomuus

    Äänet: 24 75,0%
  • Valhe, mutta julkistus ja mammona

    Äänet: 8 25,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Kakkonen tietty. Kyllä mulle maine ja mammona kelpaa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
itse ymmärsin kysymyksen niin, että on varmaa ettei valhettasi tulla paljastamaan.
"Tämä valhe on siis niin taitavasti muotoiltu, että sinä tulet olemaan ainoa joka koskaan tulee tietämään, että se on epätosi."

Tuo kuulostaa miltei siltä, että vaikka yrittäisit tolkuttaa ihmisille, että ihan höpöjähän minä tässä olen kertoillut, niin ihmiskunta ei suostu uskomaan.
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
"Tämä valhe on siis niin taitavasti muotoiltu, että sinä tulet olemaan ainoa joka koskaan tulee tietämään, että se on epätosi."

Tuo kuulostaa miltei siltä, että vaikka yrittäisit tolkuttaa ihmisille, että ihan höpöjähän minä tässä olen kertoillut, niin ihmiskunta ei suostu uskomaan.
juuri näin. pistäisivät lukkojen taakse. "se oli nero, mutta sillä alkoi myöhemmin viirata päässä..."
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
1. Saat tietoosi maailmankaikkeuden synnyn, merkityksen ja tarkoituksen todellisen syyn, mutta et voi koskaan paljastaa tätä tietoa kenellekään tai millekään eikä ihmiskunta tule koskaan tätä tietoa tietoisuuteensa millään keinoa saamaan. Tulet siis viemään tämän ihmiskunnan eniten halajaman tiedon hautaasi kenenkään muun sitä koskaan tietämättä.
Mitä jos lipsahtaa? :eek:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Kakkosessa fyrkka houkuttaa, mutta päädyn silti ykkösvaihtoehtoon, sillä en kestäisi tuollaista julkisuutta.

Hyvä polli Knoukkarilta!! :alppu:
 

Quklis

oiyp)ia
Liittynyt
13.4.2008
Viestit
4119
Sijainti
Behind 7 proxys
3) Keksin oman tarinan, kukaan ei usko eikä ketään kiinnosta.

Julkisuudella en mitään tee ja jos tietää totuuden, ei olisi mitään mietittävää.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Ykkönen ehdottomasti. Omatunto alkais varmasti soimaan mulla jossain vaiheessa jos valitsisin kakkosen.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Ykkösen valitsin paristakin eri syystä:
1) En halua julkisuutta
2) Noin suuren valheen salassa pitäminen olisi liian suuri taakka

Olen aina halunnut rikkaaksi, mutta se ei tekisi kovinkaan onnelliseksi, jos sen vuoksi saa edellä mainitut asiat kannettavakseen.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tämän pollin äänestyskäyttäytyminen valaa edes hivenen uskoa ihmiskuntaa kohtaan. Tai sitten a) F1-Forumin porukka on valikoitunutta joukkoa tai b) pinnalliset eivät kehtaa äänestää.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mulla ei ole takana sen jalompaa otetta. Tieto olis vaan NIIN mielenkiintoinen ja toisaalta en voi sietää julkisuutta. Rahat ottaisin mielelläni.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mulla ei ole takana sen jalompaa otetta. Tieto olis vaan NIIN mielenkiintoinen ja toisaalta en voi sietää julkisuutta. Rahat ottaisin mielelläni.
Tuota nimenomaan tarkoitinkin. Arvomaailma on tuolta osin terve, spontaanisti. Raha kyllä kelpaisi varmasti kaikille, jos se tulisi ilman reunaehtoja. Tukiaiset eivät sentään ole vielä enemmistönä. ;)
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Kakkosvaihtoehto on sinänsä kiinnostava, että millainen teoria vois oikeesti vakuuttaa suurimman osan maapallon väestöstä. Ja millä tavoin tämä pystyttäisiin ennen kaikkea "todistamaan". Nykyiselläänkin on jo satoja muita teorioita, mutta ei kaikki usko niistä yhtä ja ainoata.

edit: Pobedalla oli näköjään samanlaisia ajatuksia.
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Tuota nimenomaan tarkoitinkin. Arvomaailma on tuolta osin terve, spontaanisti. Raha kyllä kelpaisi varmasti kaikille, jos se tulisi ilman reunaehtoja. Tukiaiset eivät sentään ole vielä enemmistönä. ;)
mitäs se sun arvoista kertoo, jos haluut pitää totuuden omana tietonasi? ootko vähän itsekäs? hyi.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Kakkosvaihtoehto on sinänsä kiinnostava, että millainen teoria vois oikeesti vakuuttaa suurimman osan maapallon väestöstä. Ja millä tavoin tämä pystyttäisiin ennen kaikkea "todistamaan". Nykyiselläänkin on jo satoja muita teorioita, mutta ei kaikki usko niistä yhtä ja ainoata.

edit: Pobedalla oli näköjään samanlaisia ajatuksia.
Sama päteekin varmaan ykkösvaihtoehtoon. Jos totuus olisikin että maailmankaikkeus olisi luotu sitä varten että ees jotkut söis makkaroita, kaaleja tai muuta safkaa - niin eihän sitä varmaan kukaan "täysjärkinen" uskois.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Julkisuus ei itseäkään kiinnosta. Totuudesta taas olisi kiva jutella jonkun muunkin kanssa...

Jaska, eli jätän vastaamatta.
 
Ylös