Perjantain masakisa

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Montako Mattia sulla on puhelimen yhteystiedoissa?

Mulla on 6uusi.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kaksi näytti olevan.
Mutta lisäksihän siellä on kaikkia epämääräisiä numeroita, kuten 'Älä vastaa', 'Osuuspankin mies' ja 'Jjusban', joiden oikeasta etunimestä mulla ei ole käsitystä. Ties vaikka olisivat Matteja kaikki.

Eniten oli muuten Johannoita, 6.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Hauskaa muuten, että molemmilla puhelinmuistioni Mateilla on kuuluisa täyskaima. Tai mitä hauskaa se nyt oikeastaan on.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Tiedä häntä, kun löysin sellaisia nimiä kun: Jallu, Jamppa, Joku, Terska, Unski ja muita ihmeellisiä +Muut tarpeelliset + Matit.
 

Superheikki

Banned
Liittynyt
16.11.2013
Viestit
44
Kaksi löytyi. Toinen oli kyllä sukunimeltään täysin tuntematon. En muista miksi kyseinen Masa on luurissani. Ehkäpä poistan.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mun Masojen ikähaitari on vajaasta viiskymppisestä vajaaseen kasikymppiseen. Aika wanhoja.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ai tää olikin kisa! Vaihdankin vastaustani - laskin nimittäin äsken väärin, oikeastihan Matteja on puhelimessani miljoonasata.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Rinnakkaiskisana vois käydä sellasta, että kellä on eniten saman etunimen omaavia puh.muistiossaan.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Mun osoitekirjasta ei löydy ainuttakaan ihmistä, jolla olisi toisen luettelosta löytyvän kanssa sama etunimi. Ett silleen!
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Puhelimessa kaksi ja lompakossa yksi... ehe ehe hah hah hih hihh hihiiih hahhahhaaaa
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Montako Mattia sulla on puhelimen yhteystiedoissa?

Mulla on 6uusi.
2:aksi. Toinen tosin löytyy I-kirjaimen alta. Facebookin kaverilistassa kaks kappaletta lisää.

Rinnakkaiskisana vois käydä sellasta, että kellä on eniten saman etunimen omaavia puh.muistiossaan.
Tässä voiton veikin hieman yllättäen Anna (7 kpl joista yksi puhelinmuistiossa) Rasmuksen seuratessa aivan peesissä (6 kpl). Hurreilla oli muuten harvinaisen mielikuvitukseton nimivalikoima tuossa ysärin alussa.
 
Ylös