Sam
Muumipappa
On siellä seassa täytynyt olla sitruunoitakinJätkä putos varmaan pienenä johonkin rahkasaaviin tai muuhun hapantuotteeseen.
On siellä seassa täytynyt olla sitruunoitakinJätkä putos varmaan pienenä johonkin rahkasaaviin tai muuhun hapantuotteeseen.
Miksi et?Monta kertaa pitää rautalangasta vääntää että en ole Foorumilla huumorimiehiä, vaikka tietäisin että joku on huumoria niin en siihen vastaa niin miten pitäisi.
Menee kato koko kapasiteetti sumeisiin sieniotoksiin.Miksi et?
Koska luoja on antanut tämänlaiset lahjat.Miksi et?
Menee kato koko kapasiteetti sumeisiin sieniotoksiin.
MOTKoska luoja on antanut tämänlaiset lahjat.
Il Tempo Gigante kuittaa varoituksen yrityksestään viedä keskustelu hyvän maun rajojen ulkopuolelle.Hallikaiseen voitaisiin vielä palata, jos jotakuta kiinnostaa?
Kuka ruoja on tehnyt sinusta huumorintajuttoman pölhön? Käske se käymään täällä, niin pidän sille puhuttelun.Koska luoja on antanut tämänlaiset lahjat.
Mennään sitten suoraan asiaan.Il Tempo Gigante kuittaa varoituksen yrityksestään viedä keskustelu hyvän maun rajojen ulkopuolelle.
Kyllä mulla huumorintajua löytyy, enhän mie muuta toisinaan latele mutta eri asia on forum kuin live elämä. Ei täällä pahemmin viitsi, jos kerta mulle vittuillaan niin samalla mitalla takaisin ja ystävyyssuhteita ei tarvita.Kuka ruoja on tehnyt sinusta huumorintajuttoman pölhön? Käske se käymään täällä, niin pidän sille puhuttelun.
Tä?Kyllä mulla huumorintajua löytyy, enhän mie muuta toisinaan latele mutta eri asia on forum kuin live elämä. Ei täällä pahemmin viitsi, jos kerta mulle vittuillaan niin samalla mitalla takaisin ja ystävyyssuhteita ei tarvita.
Vaikee vastata enempää.
Äls nyt. On se todistettavasti kerran käyttänyt hymiötä. Vieläpä sitä jolla on monttu apposen auki. Joku suunnitteli laittavansa ketsuppia kiukaalle ja se kirvoitti makuhermoja.Kuka ruoja on tehnyt sinusta huumorintajuttoman pölhön? Käske se käymään täällä, niin pidän sille puhuttelun.