Perjantaipolli poliittisten intohimojen pyörteissä piehtaroiville

Kumman vierestä toivoisit herääväsi tässä tilanteessa?

• Äänestäjiä yhteensä
    17
  • Äänestys suljettu. .

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Suditaanpa vähän veltommalla pensselillä tämäniltainen polli. Eläytykäämme seuraavaan skenaarioon: heräilet aamulla sotkuisissa lakanoissa ja aavistelet, että että ole yksin. Olet viime aikoina uppoutunut sen verran syvälle presidentinvaalien asetelmiin, että tiedät tässä olevan nyt vain kaksi vaihtoehtoa. Ennen kuin uskallat avata silmäsi, toivot että hymyllään sinut vieressäsi raukeana loikoillen uuteen päivään vastaanottaa toinen heistä. Kumpi?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Mulle tässä avautuu klassinen, buddhalaisuuteen kuuluva villinorsu/ratsastaja -tyyppinen asetelma ja kulttuurisista rakenteista piittamaton eläinhän näissä varhaisilta selkäjänteisiltä perittyjä viettejä puhuttelevissa haasteissa aina vie voiton.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Niin että nusaisisiko sitä mieluummin kaunista mutta tyhmää naista vaiko sitten miestä.
Siinäpä sitä pulmaa on kerrakseen.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Olen pannut persua ennenkin, en tietenkään Huhtasaarta, mutta seuralaisen jätin Pikku-Roballe seuraavana aamuna kun lupasin kyydin puoluetoimistolle, mutta en kehdannut pysäyttää kohdalla.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Umpiheterona piti vastata notta Huhtis. Tosin en nyt välttämättä hänenkään vierestään haluaisi herätä, mutta pienempi paha noista kahdesta.

Örfil

Guest
Saisikohan Huhtasaareen "nuijittua" järkeä päähän?

En tiiä, kysymys on nyt kyllä tasoa "kumman jalkasi leikkaisit irti, jos olisi pakko", joten jätän vastaamatta.

Ria

Jäässä
Molempien suuntaus lienee sen kaltainen, että voisin olla sangen varma, että siinä on vain ja ainoastaan nukuttu.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Haluan jättää reklamaation virheellisestä julkisesta gallupista.

Virheen kuvaus:
Vastausvaihtoehto ”minulla ei ole ollut intohimoja enää vuosikausiin” puuttuu.

Vaatimukset:
Reklamaatioon on vastattava kirjallisesti kohtuullisessa ajassa, vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta.

Seuraukset:
Mikäli reklamaatioon ei vastata edellä esitetyllä tavalla, jää galluppi vaille vastausta. Ja muutenkin.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Haluan jättää reklamaation virheellisestä julkisesta gallupista.

Virheen kuvaus:
Vastausvaihtoehto ”minulla ei ole ollut intohimoja enää vuosikausiin” puuttuu.
No tämähän on totta kyllä myös omalla kohdallani. Itse asiassa jouduin käymään ankaraa sisäistä kamppailua siitä, että jaksanko laatia enää yhtään väsähtänyttä pollia foorumille so. piiskata kuollutta hevosta. Mut ihmeiden aika ei ole ohi, näin tahdon uskoa.

Helppo, koska en ole homoseksuaali.
Tähänhän ei voi nyt vastata muuta kuin, että free your mind and your ass will follow.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
No tämähän on totta kyllä myös omalla kohdallani. Itse asiassa jouduin käymään ankaraa sisäistä kamppailua siitä, että jaksanko laatia enää yhtään väsähtänyttä pollia foorumille so. piiskata kuollutta hevosta. Mut ihmeiden aika ei ole ohi, näin tahdon uskoa.
Vastine reklamaatioon oli paitsi nopea, mutta myös kaltoin kohdelluksi tullutta asiakasta voimakkaasti tukeva.
Reklamaatioon antamanne vastine on helposti hyväksytty. Mihin voin maksaa palvelumaksun?

Loppukaneettina voisin mainita ihmeistä,
että jos ei sitä yritä, ei sitä myöskään voi saavuttaa.

Hyvää ötyä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tähänhän ei voi nyt vastata muuta kuin, että free your mind and your ass will follow.
:D :D Ihan käyttistä.

Lienee enemmän tai vähemmän myös totta. Kovasta homofobiasta kärsinyt tuttava sanoi fobian loppuneen kun antoi itselleen luvan harrastaa seksiä miehen kanssa jos siltä tuntuu.
Vielä ei ollut kuulemma koskaan tuntunut, mutta tarpeeton fobia kaikkosi.

Nurtsi

Registered Loser
Laurahan on ihan nätti nainen, että kyllä se Pekan voittaa. Eihän sille tarvi puhua. Laittaa pallon suuhun niin ei tarvi kuunnellakkaan.