Sen verran hauska motiivi, että aiheutti pientä lihaksien nytkähtelyä, mutta nyt snookeria katsomaan ->Leivottaisko Halla-ahosta presidentti! Ihan vaan kiusallaan, jotta näkee mitä ruottissa ja muualla kirjoitetaan...
Sen verran hauska motiivi, että aiheutti pientä lihaksien nytkähtelyä, mutta nyt snookeria katsomaan ->Leivottaisko Halla-ahosta presidentti! Ihan vaan kiusallaan, jotta näkee mitä ruottissa ja muualla kirjoitetaan...
Halla-aho väräyttelee Dompparin viisaria.Sen verran hauska motiivi, että aiheutti pientä lihaksien nytkähtelyä, mutta nyt snookeria katsomaan ->
Miksihän helvetissä jaksan ainoastaan klikkailla tyhmiä polleja ja oksentaa päin CARTerin Lotus-postauksia, vaikka olen vuosikaupalla seurannut aktiivisesti kaikkia alueita? Tuli vaan mieleen kun yhtäkkiä rävähtää oma nimimerkki foorumiaktiivin viestissä ja vieläpä lihavoituna. Eliittiä olen toki.Tasan 19 lienee vastaus. Nimimerkit Jönsse ynnä muut ovat seuraaviin vaaleihin asti forumin poliittisen keskustelun eliittiä. Muut voivat käyttää ajan kansavallan ja demokratian perusteiden opiskeluun. Pulinat pois.
Tais toi Pyryfkin käydä eilen veikkaamassa, mutta meni väärin.
Vaalituloshan meni väärin, saa sitä vielä veikata :thumbup:Tuo on jo saavutus!
:alppu:Tähän asti ainakin Persut ovat tainneet aina saada suuremman kannatuksen itse vaaleissa kuin gallupeissa.
Tälläkin hetkellä Persujen kannatus taitaa olla reilusti suurempi kuin mitä gallupit näyttää, johtuen korjauskertoimista.
Ei mennyt ihan putkeen tämäEi mene yli kahdentoista prosentin, kymmenen ylittäminen voi kyllä olla realistista.