Mun entisen työkaverin työkaveri tunsi Mohamed Attan.
No tulipas siinä heterouden pönkitystä kerrakseen.Toinen vastaava oli se kerta kun ironbutt ajolla tapasin ruotsissa kahvilassa tutun oloisen venalaisen miehen. Sekin muisti mut, mutta kumpikaan ei saanut mieleen missa oltiin tavattu....
Myohemmin tajusin etta sama heebo oli pari vuotta sitten ollut kannissapaissaan samassa porealtaassa M/S Finnladylla Saksasta tullessa....
Vain tosi miehet ajavat ironbuttin ruotsin lapi...No tulipas siinä heterouden pönkitystä kerrakseen.
Tosimies ei siis uskalla nousta pyörän päältä Ruotsissa?Vain tosi miehet ajavat ironbuttin ruotsin lapi...
Yleensakin nahkapukuun somistautuneena, puhumattakaan etta erittain vasyneena, on suht riskaabelia puuhaa moinen.... :thumbfh:Tosimies ei siis uskalla nousta pyörän päältä Ruotsissa?
Kuka noista?Toinen vastaava oli se kerta kun ironbutt ajolla tapasin ruotsissa kahvilassa tutun oloisen venalaisen miehen. Sekin muisti mut, mutta kumpikaan ei saanut mieleen missa oltiin tavattu....
Myohemmin tajusin etta sama heebo oli pari vuotta sitten ollut kannissapaissaan samassa porealtaassa M/S Finnladylla Saksasta tullessa....
Tosta tuli mieleen kun joskus junnuna iskin Hietsussa jonkun muijan. Siihen tuli sitten joku karbaasi elvistelemaan etta se oli sen muija ja etta kukas vittu ma olen. Sanoin etta "Myllis terve. Naises nakojaan tykkaa musta enemman".Kaveri sekoili abiristeilyllämme yhden ruotsalaisen pimun kanssa. Seuraavana kesänä kaverin tyttöystävä (joka siis ei ollut mukana abiristeilyllä) oli Ruotsissa kesätöissä, tapasi siellä ruotsalaisen pimun, joka, kuultuaan mistä tämä suomalainen tyttö on kotoisin, kertoi että tuntee samasta kaupungista yhden kundin....
Mutta sehän olin minä...Kavellessamme ohitse huomasin heidan(kin) olevan suomalaisia....