Pieniä kysymyksiä aiheesta kun aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mickey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kauankohan sitä vielä pystyy rimpuilemaan lukulasien/kakstehojen hankintaa vastaan?

No minua fiksummat olivat näköjään jo keksineet tehdä sitä oikeaa verta, 2014 vuodelta uutinen. Jos tekniikka kehittyy halvaksi, niin sitten ei tarvitsisi verenluovuttajia ja verta riittäisi sitä tarvitseville potilaille, sekä vampyyreille.

Tuli mieleen Kylmä Rinki sarja ja jakso missä natsille laitettiin mustan miehen hampaat ja se heitettiin sen jälkeen pihalle natseista, laitettiin mekko päälle ja nussittiin perseeseen.
Mulle kävi kerran noin.

Puuttuu hernekeittovärkeistä herneet ja liha. Onko ne pakollisia?

Tekstiviestipalstalla neuvottiin niksi, että kahvin tahi teen saa makeutettua alle sekunnissa laitamalla sekaan hattaraa.
Tuleekohan ihmiselle useinkin eteen tilanne, että sokeripalan sokeripalaa ei taloudesta löydy mutta onneks on tätä hattaraa tässä?

Tekstiviestipalstalla neuvottiin niksi, että kahvin tahi teen saa makeutettua alle sekunnissa laitamalla sekaan hattaraa.
Tuleekohan ihmiselle useinkin eteen tilanne, että sokeripalan sokeripalaa ei taloudesta löydy mutta onneks on tätä hattaraa tässä?
Et ole kuullut lapsiperheen arjesta, josta löytyy sokeritoukka/pullahiiri? Tuossa kuule viedään viimeisetkin namuset lasten suusta :ahem:

Mulla on sellainen tilanne, etten kumpaankaan juomaan tarvitse makeutusta. No, teehen ehkä joskus oikiaa sokeria vähäsen.

Hattaraa en ole koskaan hankkinut/ostanut. Enkä osta, enkä hanki.