En allekirjoita. Lisäksi YouTubessa kappaleen loputtua joutuu klikata uuden soimaan, kun Spotifyssä saa biisit playlisteille, ja kappale vaihtuu seuraavaan automaagisesti.Pieni "harmittava" totuus/asia on se, että Spotifyn sijaan YouTubesta voi kuunnella mitä tahansa musiikkia haluat ilman ongelmia. :thumbup:
Lisäksi Spotifyssä on useimmiten parempi laatuiset kappaleet.En allekirjoita. Lisäksi YouTubessa kappaleen loputtua joutuu klikata uuden soimaan, kun Spotifyssä saa biisit playlisteille, ja kappale vaihtuu seuraavaan automaagisesti.
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=57792YouTubessa kappaleen loputtua joutuu klikata uuden soimaan
Miksei, mikäli jaksaa värkätä. Joka tapauksessa soittolistat on tehty nyt Spotifyyn, ja sieltä ne tulee kätevästi ja hyvällä äänenlaadulla.
Eikös kirjautunut saa tehtyä soittolistan YouTubeen nykyään. Ainakin itselle on sellainen joskus tohon alareunaan tullut.En allekirjoita. Lisäksi YouTubessa kappaleen loputtua joutuu klikata uuden soimaan, kun Spotifyssä saa biisit playlisteille, ja kappale vaihtuu seuraavaan automaagisesti.
Saa ja se ei vaadi edes taitoa , kun videot tuppaavat menemään sinne haluamattakin . Myös valmiita soittolistoja tubesta löytyy pilvin pimein . Olin iloisesti yllättynyt , kun laitoin erään kappaleen soimaan ja kun se loppui pärähti seuraava kipales tulille .Eikös kirjautunut saa tehtyä soittolistan YouTubeen nykyään. Ainakin itselle on sellainen joskus tohon alareunaan tullut.
Joo. Mulla kävi kanssa niin, että ennen kuin vanha biisi oli loppunut, klikkasin muistaakseni seuraavaan, mistä tuli ilmoitus että lisätään soittolistaan :thumbfh:Saa ja se ei vaadi edes taitoa , kun videot tuppaavat menemään sinne haluamattakin . Myös valmiita soittolistoja tubesta löytyy pilvin pimein . Olin iloisesti yllättynyt , kun laitoin erään kappaleen soimaan ja kun se loppui pärähti seuraava kipales tulille .
Alkosta löytyy.Kyllä se nyt ihan pienesti harmittaa, että menin tänään hammaslääkäriin, koska hammasta ihan pienesti särki. Kun hammas tuli paikattua ja puudutuksen teho loppui, hammasta on särkenyt niin perkeleesti. Kuulemma reikä oli niin iso, että saattaa vaatia juurihoidon. Mikäli se särkee jatkossa pitää palata vastaanotolle, mutta "siitä ei kannata huolestua, jos nyt lähiaikoina särkee". No enhän minä nyt huolestu, mutta kyllä se nyt vähintäänkin pienesti harmittaa, että särkylääkkeestä huolimatta menee päiväunet ja keskittymiskyky, kun jomottaa. Saiskohan sitä puudutusainetta ostettua "katukaupasta"? :doubtful:
Hammas vihottelee nyt kyllä.
Luksusta on se, että konjamiinin purskutus auttaa vaivaan nollaviiveellä :thumbup:
Laita privaa jirkomaalle, niin saat viimeisimmät "Näin naapurissa" kuulumiset.Pysyisiköhän se jesarilla kiinni niin, että kuuluisi Merisää ja Metsäradio?
Et liene oikeasti ihan noin uuvatti.Rakkaasta ja hyvin palvelleesta transistori-, taikka kuten nykyään sanotaan, maailmanradiostani katkesi antenni irtipoikki. Pysyisiköhän se jesarilla kiinni niin, että kuuluisi Merisää ja Metsäradio?