Petri Piira
Olivier Gavetta
Hienoja koristeita kyllä, joskus oon suunnitellu että edes tärkeimmät b-ryhmäläiset hankkisi.
1:43 mittakaavassa ralliautoja löytyy varmaan eniten IXO:lta, joita itelläkin on noista suurin osa, eli nuo joissa on pleksivitriini ja kullanvärinen teksti jalustassa. Noita malleja valmistetaan aina vaan joku tietty määrä ja sen takia vanhimmat mallit on yleensä vähän kiven alla (esim. jotkut noista B-ryhmäläisistä). Sitten on kans jotain limited-malleja joita ei tehdä kuin 1200kpl.Petri Piira sanoi:Hienoja koristeita kyllä, joskus oon suunnitellu että edes tärkeimmät b-ryhmäläiset hankkisi.
Eiks sulla oo se Golffinkin pienoismalli vielä kesken?Matxi sanoi:Milloinkahan tuota ehtisi kokoilemaan rekan loppuun?
Noh.. mulla on vieläkin se Gillesin 82 ferrari kesken.. pölyttyy sängyn alla.Petri Piira sanoi:Formulamallareille kesärakentamista Tamiyan uusintapainoksen muodossa.. Ferrari 312T4 w/PE Parts :thumbup:
Joo.KnowHow sanoi:Eiks sulla oo se Golffinkin pienoismalli vielä kesken?
Tuossahan lehtorin loma meneekin La Solin ohella leppoisasti :thumbup:Petri Piira sanoi:Formulamallareille kesärakentamista Tamiyan uusintapainoksen muodossa.. Ferrari 312T4 w/PE Parts :thumbup:
Petri Piira sanoi:Posteljooni roudas vähän uunituoreita malleja tänään kotiovelle...
Petri Piira sanoi:Ihan asiallinen malli tämä, kuvia osakehikoista. Decalit on kyl siisti ja skarpit. Jarrut vähä huonot, mut niihin varmaan tulee aftermarket-setti. Itse ostelen vähän mistä sattuu, välillä noita isompia satseja niin joutaa aina muutamat myyntiinkin...
Renkomäen koululla (Orimattilankatu 93) Lahdessa 8. syyskuuta.
Näyttely on avoinna yleisölle klo. 11.00-16-00