Piereskelytoikki

Piereskeletkö


  • Äänestäjiä yhteensä
    2
  • Äänestys suljettu. .
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Tällänen näyttäisi ihme kyllä puuttuvan. Aloitanpa siis tässä hiljaisia keski-ilmavia pilaantuvan keitetyn kanamunan hajusia pommeja ilmoille päästellessä.
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Jos vähänkin mahdollista, päästän yksin hississä matkustaessani niin ison pierun kuin mahdollista. Jos/kun olen tuon päästänyt ja joku jälkeeni tulee kyseiseen henkilönostimeen, jään tarkkailemaan sivusta kuinka reagoidaan mahdolliseen hajuun...
Aika helvetin riskialtista hommaa tommonen. Voi sitä nolostumisen määrää kun juuri päästettyäsi sen silmät vetistävän ja seinät kellastavan kaasupäästön hissin ovet aukeaa ja sisään astuu kuljettimen seuraava käyttäjä, jumalattoman kaunis ja himottava naaras jota olet katsellut sillä silmällä jo pidemmän aikaa miettien sopivaa iskurepliikkiä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Aika helvetin riskialtista hommaa tommonen. Voi sitä nolostumisen määrää kun juuri päästettyäsi sen silmät vetistävän ja seinät kellastavan kaasupäästön hissin ovet aukeaa ja sisään astuu kuljettimen seuraava käyttäjä, jumalattoman kaunis ja himottava naaras jota olet katsellut sillä silmällä jo pidemmän aikaa miettien sopivaa iskurepliikkiä.
JayR:lla on tota laskupäätä sen verran, että on ynnännyt todennäköisyyslaskennalla tän todennäköisyyden olevan aika pieni.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Tänään on kyllä haissu oikein erityisen pahalle. Mistäkhän johtuu? :yuck:
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
En kyllä mitään kiihkoateistin linkkejä availe.
Mitä tarkoittaa kiihkoateisti ja miksi pidät minua sellaisena?
Millä tavalla se, että olen ateisti, pilaa linkkaamani sivun informaatioarvon pieruista?

Aivopieruille voisi kyllä perustaa ihan oman säikeen.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Mitä tarkoittaa kiihkoateisti ja miksi pidät minua sellaisena?
Millä tavalla se, että olen ateisti, pilaa linkkaamani sivun informaatioarvon pieruista?

Aivopieruille voisi kyllä perustaa ihan oman säikeen.
Vielä pari vuotta sitten tällä foorumilla ymmärrettiin sarkasmia, nyt sekin on näköjään kadonnut. :nope:
 

Dallaran urkuri

Well-known member
Liittynyt
7.4.2016
Viestit
1460
Voin paketoida ja lähettää, jahka wc-hommat hoidettu. Eilen ainakin oli sopivan kiinteää pötköä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mikähän on pahimmanhajuinen koskaan mitattu pieru? Nyt nimittäin tupruaa Al-sedän takaliston tienoilta sellaista ydinpäästöä että oksat pois. En ehkä kohta pysty enää olemaan samassa huoneessa itseni kanssa.
 

Örfil

Guest
Tyypillistä raadonsyöjän elimistön ilmoittelua mätänemistilastaan.
 
Ylös