Pietarin kaverit ja viholliset!

Olen Pietarin ...

• Äänestäjiä yhteensä
    34

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Tulipa toikin otsikosta mieleen tosijuttu, jonka viikolla kuulin. Meidän sairaalassa on miespuolinen sairaanhoitaja, jonka nimi on Pietari. Yksi mummo oli ollut huonossa kunnossa ja hänet oli leikattu. Kun häntä heräteltiin nukutuksesta oli työvuorossa uusi hoitsu Pietari. Mummo meinasi menehtyä järkytykseen, kun hoitaja ojensi kätensä tervehtiäkseen ja esitteli itsensä kertoen olevansa Pietari.
Ystäväni ja ilmeisen elämäntapagootti oli sivarissa vanhainkodissa. Yhtenä päivänä hän oli revetä taluttaessaan jotakin dementoitunutta mummoa televisiohuoneesta ruokalaan. Mummo kysyi huolestuneena ja tosissaan mihin sinä minua viet. Et kai vaan tapettavaksi.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ystäväni ja ilmeisen elämäntapagootti oli sivarissa vanhainkodissa. Yhtenä päivänä hän oli revetä taluttaessaan jotakin dementoitunutta mummoa televisiohuoneesta ruokalaan. Mummo kysyi huolestuneena ja tosissaan mihin sinä minua viet. Et kai vaan tapettavaksi.

Ne on toiset mammat ja papat niin sekaisin nupistaan, että toi on ihan jokapäiväistä kauraa. Hoitut saa tuta jopa fyysisesti, että mistä päästä pappa pieksee. Monoa ja huitomista.
"Sinä alhainen saatanan jälkikasvu! Minä sinulle huora näytän! Että kehtaat siirtää tossujani! Äpärä!" Ja kenkää kylkeen kaupanpäälle.

Näitä "hauskoja" saa kuulla vaimolta viikottain kun noita vuodeosaston seniorimembereitä työkseen hoivaa.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Näitä "hauskoja" saa kuulla vaimolta viikottain kun noita vuodeosaston seniorimembereitä työkseen hoivaa.
Joo no eipä ole tullut ikinä mieleenkään terveydenhuoltoalalle hakeutua. Sisko noita duuneja tekee ja ei käy kateeksi. Yksi ystäväni on tk-lääkäri ja ei kuulosta hänenkään hommat millään muotoa kadehtittavilta. Respekt!