Sam
Muumipappa
Älä kuitenkaan valitse sitä heppoisinta. Tulee vaan paha mieli moisesta.Ei vaan Shimanon takapakka! :ahem: :ahem:
Älä kuitenkaan valitse sitä heppoisinta. Tulee vaan paha mieli moisesta.Ei vaan Shimanon takapakka! :ahem: :ahem:
kyllä se mulla on kestänyt vaikka vaihdan niin amatöörimäisesti, että kokoajan ruksuttaa..Älä kuitenkaan valitse sitä heppoisinta. Tulee vaan paha mieli moisesta.
Moelle ei saa antaa turpaan, kun se ei oo tosissaa.Vihollinen tietty. Joku SaiPan kannattaja.:thumbfh:
No sit enämpi Pietarin kaveri...tai no melko neutraali.Pietarin viholliset saa multa TURPAAN!
Sehän on Juha Mieto!!!OT: Jacques on muuten ihan Juha Miedon näköinen.
juu ei Moea saa lyödä, se vaan pelleilee..Moelle ei saa antaa turpaan, kun se ei oo tosissaa.
Aikamoinen liuta niitä onkinTässä pollissa olikin vain salajuonena selvittaa Jari Porttilan muut nimimerkit! :ahem:
No JasonD olikin jo miun tiedossa, mutta 9 muuta oli suuri yllätys.Aikamoinen liuta niitä onkin
Ystäväni ja ilmeisen elämäntapagootti oli sivarissa vanhainkodissa. Yhtenä päivänä hän oli revetä taluttaessaan jotakin dementoitunutta mummoa televisiohuoneesta ruokalaan. Mummo kysyi huolestuneena ja tosissaan mihin sinä minua viet. Et kai vaan tapettavaksi.Tulipa toikin otsikosta mieleen tosijuttu, jonka viikolla kuulin. Meidän sairaalassa on miespuolinen sairaanhoitaja, jonka nimi on Pietari. Yksi mummo oli ollut huonossa kunnossa ja hänet oli leikattu. Kun häntä heräteltiin nukutuksesta oli työvuorossa uusi hoitsu Pietari. Mummo meinasi menehtyä järkytykseen, kun hoitaja ojensi kätensä tervehtiäkseen ja esitteli itsensä kertoen olevansa Pietari.
Ystäväni ja ilmeisen elämäntapagootti oli sivarissa vanhainkodissa. Yhtenä päivänä hän oli revetä taluttaessaan jotakin dementoitunutta mummoa televisiohuoneesta ruokalaan. Mummo kysyi huolestuneena ja tosissaan mihin sinä minua viet. Et kai vaan tapettavaksi.
Joo no eipä ole tullut ikinä mieleenkään terveydenhuoltoalalle hakeutua. Sisko noita duuneja tekee ja ei käy kateeksi. Yksi ystäväni on tk-lääkäri ja ei kuulosta hänenkään hommat millään muotoa kadehtittavilta. Respekt!Näitä "hauskoja" saa kuulla vaimolta viikottain kun noita vuodeosaston seniorimembereitä työkseen hoivaa.