Pig brothel

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
On se kumma. Paljon näyttää kuitenkin teikäläistä kiinnostavan ko. ohjelma (vaikka TOSIMIEShän ei sitä TIETENKÄÄN myönnä), kun tänne tullaan pillittämään ja avautumaan sekä "eksytään" vahingossa iltapulun sivuille. Piä lippu korkeella!
Nyt meni naisen logiikalla. Vois melkein laittaa wikipediaan kuvaukseksi.
 

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Sama homma jps:n kanssa. Sietämättömintä sontaa millä ihminen on itseään keksinyt viihdyttää. Pahinta siinä että vaimoke vielä pitää siitä. Onpahan hyvä syy laittaa luurit päähän ja tehdä koneella omia touhujaan. Minä en ymmärrä, enkä aio edes yrittää. Minua ei lainkaan riepoisi ellei siitä olisi pakkosaastetta mediassa ja jopa kotitelevisiossa, kiitos vaimokkeen hirvittävän kamalan maun tv:n suhteen. Koitappa saada toinen katsomaan laatudokumenttia niin ei kirveelläkään.. mutta heti kun tvssä näytetään juopuneita idiootteja kiljumassa ja jauhamassa teiniälyllä maustettua syvällistä keskustelua, niin heti ollaan niin keskittyneitä tyhmistys ruutuun ettei edes kuulla muuta. Jos ei tähän mennessä ole usko mennyt ihmiskuntaan, niin BBn tasoisen viihteen suosion tajutessaan se viimein menee.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Yllättävän paljon tuntuu ko ohjelma vaivaavan tiettyjä hahmoja.
Ehei. Missasit nyt kuule pointin täysin. Ongelma on siinä että tuota suolletaan joka hemmetin tuutista.
Menet kauppaan, lööppien kannet täynnä "BB-Ragnar sammui, Eeva oksensi!" yms paskaa.
Joka hemmetin nettisivulla tulee vastaan yms.

"Kymmenen uutiset tänään. Kolmas maailmansota on syttynyt ja Yhdysvaltoihin on pudotettu 100 ydinpommia ja arviolta 150 miljoonaa ihmistä on jo kuollut. Siitä heti tämän BB-väläytyksen jälkeen..."

Hyvä Iso-Britannia!!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No nyt sanon, kun on oma toikkinsa. Ihan paska ohjelma, ampparit.comista olen blokannut BB-uutiset ja poistin 24/7-kanavan kanavakartalta, jos meinaavat joskus sitä ilmaiseksi näyttää.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
No niin. Voi vittu. Menin kuitenkin Iltalehden sivuille. Siella on paljon ihmeellisia asioita. Kuten esim.

Kätlin ei kameroista välittänyt, vaan painoi suihkuun alasti.

Ragnarin nännit herättivät ihmetystä.

Siis jumalauta. Mihin vittuun maailma on menossa. Kaikkia keta tata tsiigaa pitais vetaa avokammenella molemmin puolin larvia. Kyttaatte jotain saatanan idiootteja kekkaloimassa telkkarista. Ja niista puhutte keskenanne. Vittu mulla menee hermot. Ihmiset istuu olohuoneessa ja katsoo telkkarista kun ihmiset istuu olohuoneessa ja katsoo telkkaria. Mina katsosin mielummin 24 tuntia putkeen Lauri Karhuvaaran persereikaa ennemmin kun tata vitun tuubaa.

Meni younet.
Hienosti sanottu.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mun mielestä olis ihan kaikkien sanomalehtien etusivun uutisten ja tv-uutisten pääaiheen paikka, jotta joku on mennyt alasti suihkuun.
 

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
1128
Sijainti
Brave New World
Siis jumalauta. Mihin vittuun maailma on menossa. Kaikkia keta tata tsiigaa pitais vetaa avokammenella molemmin puolin larvia. Kyttaatte jotain saatanan idiootteja kekkaloimassa telkkarista. Ja niista puhutte keskenanne. Vittu mulla menee hermot. Ihmiset istuu olohuoneessa ja katsoo telkkarista kun ihmiset istuu olohuoneessa ja katsoo telkkaria. Mina katsosin mielummin 24 tuntia putkeen Lauri Karhuvaaran persereikaa ennemmin kun tata vitun tuubaa.

Meni younet.
"Pelkäänpä, että erehdyitte. Ehei, ei tämä ole Karhuvaaran residenssi vaan se on tästä vielä kaksi korttelia eteenpäin. Juu, no sattuuhan näitä. Hyvää päivänjatkoa teillekin!"
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
No niin. Voi vittu. Menin kuitenkin Iltalehden sivuille. Siella on paljon ihmeellisia asioita. Kuten esim.

Kätlin ei kameroista välittänyt, vaan painoi suihkuun alasti.

Ragnarin nännit herättivät ihmetystä.

Siis jumalauta. Mihin vittuun maailma on menossa. Kaikkia keta tata tsiigaa pitais vetaa avokammenella molemmin puolin larvia. Kyttaatte jotain saatanan idiootteja kekkaloimassa telkkarista. Ja niista puhutte keskenanne. Vittu mulla menee hermot. Ihmiset istuu olohuoneessa ja katsoo telkkarista kun ihmiset istuu olohuoneessa ja katsoo telkkaria. Mina katsosin mielummin 24 tuntia putkeen Lauri Karhuvaaran persereikaa ennemmin kun tata vitun tuubaa.

Meni younet.
Tyhjentävä lausunto.. kerrassaan.

Aamen.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
No niin. Voi vittu. Menin kuitenkin Iltalehden sivuille. Siella on paljon ihmeellisia asioita. Kuten esim.

Kätlin ei kameroista välittänyt, vaan painoi suihkuun alasti.

Ragnarin nännit herättivät ihmetystä.

Siis jumalauta. Mihin vittuun maailma on menossa. Kaikkia keta tata tsiigaa pitais vetaa avokammenella molemmin puolin larvia. Kyttaatte jotain saatanan idiootteja kekkaloimassa telkkarista. Ja niista puhutte keskenanne. Vittu mulla menee hermot. Ihmiset istuu olohuoneessa ja katsoo telkkarista kun ihmiset istuu olohuoneessa ja katsoo telkkaria. Mina katsosin mielummin 24 tuntia putkeen Lauri Karhuvaaran persereikaa ennemmin kun tata vitun tuubaa.

Meni younet.
Olusen tahi vaikka kaksi sulle tarjoan, jos joskus sut näen. Loistavaa tekstiä.

Mua eniten vituttaa se, että bb:ltä ei pääse pakoon. Vaikka onnistuisi olemaan näkemättä jaksoja telkkarissa, niin sitten siitä höpötetään radiossa, kirjoitellaan lehdissä, tai vittu aikuiset miehet höpöttää niistä töissä.

Moon kaksi jaksoa joutunut olosuhteiden pakosta katsomaan, mua hävetti kilpailijoiden puolesta. Eivät itse vissiin ymmärrä hävetä.
 
Ylös