Captain Howdy
Well-known member
Ai pikkikset vai?
Pääsenks mä tänäänkin mukaan?Tänään lähtis taas.
PYSYT KAUKANA!! 9 kuukautta edellisten pikkiksien jälkeen kollegoille alkoi tupsahdella Follon näköisiä muksuja kukkupäin.Pääsenks mä tänäänkin mukaan?
Kop. 1.12. olis ollut.Skippaan.
Mitä helvettiä mä olen satuillut?! Salettiin en mene yhtään mihinkään sosiaaliseen kanssakäymiseen jos ei ole pakko.Työpaikan pikkujoulut oli pari viikkoa sitten. Jätin tänäkin vuonna väliin. Eräätkin naisihmiset moisesta vähän sanallisesti mua ojensivat. Olivat muka odottaneet että tulen kuitenkin, vaikka sanoin jo hyvissä ajoin, etten tule. Noh, jospa sitä ens vuonna kävis rouvia viihdyttämässä.
Muihin pikkujouluihin on ollut helppoa olla menemättä. Ei ole kutsuttu.
Peesaus. En ole kertaakaan moisissa käynyt, kait. Enkä voi suositella.En ole mennyt, enkä ole menossakaan.
Tuli kutsukirje firman pikkujouluihin. Kahdeskymmeneskolmas yhdettätoista on päivämäärä. Mä meinaan huamenna ilmoittautua mukaan.
Hienoa mennä firman pikkujouluihin ennen ensimmäistä työpäivääTällä hetkellä työtön, mutta työttömyys loppuu 29.11.
Hyvin kun hoitaa pikkikset, niin ei tartte mennä töihin lain.Hienoa mennä firman pikkujouluihin ennen ensimmäistä työpäivää
Missä? Mitä ohjemaa?Tuli kutsukirje firman pikkujouluihin. Kahdeskymmeneskolmas yhdettätoista on päivämäärä. Mä meinaan huamenna ilmoittautua mukaan.
Firman edustusravintolassaMissä? Mitä ohjemaa?
Milloin?
Mitä on tarjolla syömä-, ja juomapöydässä?
Millainen meininki on odotettavissa?
Haukutko pomon?
Jne..?