Pitäisikö alkoholisteja tukea hyväntekeväisyysrahoilla?

Pitäisikö alkoholisteja tukea hyväntekeväisyysrahoilla?

• Kyllä

Äänet: 14 50,0%
  • Ei

Äänet: 14 50,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    28

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Tuostapa tuli mieleen, että Bukowskillehan kävi perimätiedon mukaan kerran niin, että oli kännissä luullut jotain luonaan yöpynyttä miekkosta pimeässä naiseksi ja ... Liekö kellekään foorumilaisista koskaan käynyt noin? Oman asetelmaa muistuttavan tunnustukseni olen muistaakseni postannut tänne pari-kolme vuotta sitten.
Kerran olen nukkunut erään raavaan parrakkaan forumistin vieressä parisängyssäni (tai siis sillon se oli vielä Juskasen parisänky). Yöllä herättyäni olin lähentymässä ja ottamassa haliotetta, kunnes tajusin juuri ja juuri ajoissa, ettei se olekaan Juskanen, joka on vieressäni. Eli siis vaan reilun humalan kyllästämä läheltä piti tilanne.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kerran olen nukkunut erään raavaan parrakkaan forumistin vieressä parisängyssäni (tai siis sillon se oli vielä Juskasen parisänky). Yöllä herättyäni olin lähentymässä ja ottamassa haliotetta, kunnes tajusin juuri ja juuri ajoissa, ettei se olekaan Juskanen, joka on vieressäni. Eli siis vaan reilun humalan kyllästämä läheltä piti tilanne.
Siinä "juuri ja juuri ajoissa" -hetkellä varmaan vilisi koko siihenastinen elämä silmien editse.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Homo! :mad_old:Tämä selittää mistä nikkisi alkuperän. ;)

Olin kerran laivamatkalla - taisi olla Helsinki-Gdansk välillä - ja siihen aikaan drinkitkin muuten sellaisia että oli kaksi desiä viunaa ja pari tippaa limua. Tuli napattua näitä muutamia ja olin aika kännissä koko illan. Aamulla heräsin sitten laivan ravintolan lattialla (missä monet muutkin nukkui). Hieroskelin siinä aamulla yhren hyvän näköisen blondin vielä paremman näköistä persettä. Ainoa harmituksen kauhistus oli, että se olikin pitkätukkaisen pojan perse...:eek::(

Viimeksi muokattu: