Sinäkö kutsut sitä jakautumiseksi? Itse kutsun sitä kovalaisella käymiseksi.Oon harjoitellut lisääntymistä jakautumalla. Hampaat irvessä äkistän. Vielä vähän heikot tulokset mutta en luovuta.
Ota nyt sustakin selvää. Toisaalla kehotat hankkimaan lapsen (jonka myötä tämäkin toikki syntyi) ja nyt sitten oletkin eri mieltä.:thumbfh:Adoptio vois olla ihan hyvä.
Lisääntymistä en kannata.
Adoptio vois olla ihan hyvä.
Lisääntymistä en kannata.
Azizhan tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että burbin pitäisi kasvattaa lapsi, muttei a) pääsisi bylsimään b) azizin mielestä burbin geenejä ei saisi levittää.Ota nyt sustakin selvää. Toisaalla kehotat hankkimaan lapsen (jonka myötä tämäkin toikki syntyi) ja nyt sitten oletkin eri mieltä.:thumbfh:
Polliin äänestin lapsen hankkimisen puolesta. Keinoista en ollut aikaisemmin maininnut.Ota nyt sustakin selvää. Toisaalla kehotat hankkimaan lapsen (jonka myötä tämäkin toikki syntyi) ja nyt sitten oletkin eri mieltä.:thumbfh:
Juuh. Harjoittele lisää ja ole perää antamaton!Oon harjoitellut lisääntymistä jakautumalla. Hampaat irvessä äkistän. Vielä vähän heikot tulokset mutta en luovuta.
Eli susta ei saa selvää edes humalaan juottamalla.:thumbfh::alppu:Polliin äänestin lapsen hankkimisen puolesta. Keinoista en ollut aikaisemmin maininnut.