AJ
Well-known member
Tyhmille kysymyksille oli jo oma toikkinsa. Tartte uutta perustaa.
Yleensä nuo vanhat poistuvat luonnollista reittiä. Nuoria joutuu joskus pahan luonnevian takia lopetteleen....Pitäisikö forumilaiset lopettaa (kuten vanhat eläimet)?
Noin. Nyt se on se keskiviikko, jona lupasin palata tähän asiaan. Ulkonakin on käyty ylläpidon toiveesta palvelimen vaihdon takia, joka sattui sopivaan rakoon.En haluaisi loukata ketään, mutta onhan tämä palstan kirjoittelu erityisesti tällä vapaan puolella ei pelkästään väsynyttä vaan täysin kahjoa.
Mitä jos ei lakkauteta pelkästään forumia, vaan heitetään koko tietokone roskiin ja mennään ulos vaikka kävelylle ja tapaamaan ihan oikeita ihmisiä ja harrastamaan ihan oikeita ja terveellisiä harrastuksia.
Mä en oo.Ja jokainen kirjoittaja tällä palstalla on ainakin ihan ok.
(Oot.)Mä en oo.
Ei se oo.(Oot.)
Ei se oo.
*halipus*(Oot.)
Ei se oo.Olikohan tuo nyt vähän liian imelää...
Ei se oo.
Siinä on kyllä valoisat ajatukset miehellä. Täytyy oikein hattua nostaa.Ja jokainen kirjoittaja tällä palstalla on ainakin ihan ok. :thumbup:
En haluaisi loukata ketään, mutta onhan tämä palstan kirjoittelu erityisesti tällä vapaan puolella ei pelkästään väsynyttä vaan täysin kahjoa.
QUOTE]
Mä olen tästä asiasta ollut huolissani jo vuosia sitten. Meno on pahempaa kuin juorulehtien palstoilla konsanaan. Olen toisaalta itse kantanut korteni kekoon ja pyrkinyt nostamaan juttujen tasoa keskimäärin selvästi.
Valitettavasti tämä takroitus vesitetään usein osin tahattomasti ja osin ilmeisesti tiedostaen tiettyjen tahojen toimesta. En silti väsy, vaan jatkan yhden miehen taistelua laadukkaan journalismin nimissä.
Nyt ollaan lähellä jo ihan täydellistä signaturea. Sanoisinko, että aivan loistava jarna.En silti väsy, vaan jatkan yhden miehen taistelua laadukkaan journalismin nimissä.
Kansa tykkää näistä yhden miehen sodista.
Parempaa jarna-paikkaa ja muutenkin vapaan puolen foorumia ei Suomesta löydy. Valtakunnan parhaat kynäniekat ovat F1-forumilla. Kaikilla muilla foorumeilla ollaan usein niin kateellisia toisille ja tarkoitan näitä urheilufoorumeita, sieltä löytyy vielä tänä päivänäkin joitakin ihan puusilmiä ja yrittävät kuulisti muka ärsyttää toisia. Tiedätte näiden Suomen suosituimpien lajien joukossa olevia foorumeita ja siellä moderointilinja on oikeasti aivan naurettavalla tasolla. Muuten tämä kyseinen foorumi on ihan laadukas ja keskustelukin nyt ihan ok, mutta ei ole F1-forumin voittanutta. Täällä jaksetaan pitää mukavia kisoja maailman kuninkuuslajista. Hattua voisi vaihteeksi nostaa näille järjestäjille, jotka näkevät ison vaivan järjestäessään näitä erittäin mielenkiintoisia kisoja.
Kiitoksia WebSlavelle. Siinä on mies, jolla on sekä järkeä että tietoa päässä. Järki edellä menevä kaveri, joka uskaltaa antaa jäähyä silloin kun on tarve.
Kehoittaisin tarkistamaan, että quotet menevät oikein... Ehkäisee väärinymmärryksiä...
Luulin, että ymmärsitte.Kehoittaisin tarkistamaan, että quotet menevät oikein... Ehkäisee väärinymmärryksiä...