Pitäisikö mun soittaa tälle tytölle takaisin?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Tuosta tarinasta voisi päätellä sen, että Ace halusi vaan merkata Susannan omaisuudeksi niin kuin muut eläimet reviirimerkeillään.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Tässä on loistava osoitus siitä, miten kirjoittajasta saadut mielikuvat vaikuttavat lukukokemukseen. Ässämiehen ollessa tämän toikin aloitusviestin kirjoittaja, tiesi heti että tarina ei voi olla totta. Hauska se kuitenkin oli. :thumbup:

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Jatketaan naisjuttuja...

Joskus -81 tai niillä main olimme jalkapallojoukkueen kanssa turnauksessa Köpiksessä, oisko ollu Denmark Cup.
Matka sinne alkoi Viking Linella kohti Turkua.
Laivallahan tunnetusti on alaikäisille puberteettinuorille valtavasti virikkeitä, mutta kolmikko minä, Laitis ja Muhosen Jouni yhytimme itsemme jossain vaiheessa Heidi- nimisen tytön seurasta.
Kaikki tietysti - Jouni ehkä eniten - yrittivät omia hänet itselleen, mutta Heidi oli oikeasti kiinnostunein arvatkaa kenestä (lähetti mulle vielä kortinkin jälkeenpäin, mun piti vastata, mutta se jäi).
Jossain vaiheessa ryhdyimme todistelemaan miehuuttamme pelaamalla hedelmäpeliä.
Jouni ja Laitis tuhlasivat rahansa eivätkä voittaneet mitään ja Heidiä nauratti.
Kun tuli minun vuoroni, menin ja löin ainokaisen markkani ja väänsin kahvasta ja katso: KOLME APPELSIINIA ja laari täynnä rahaa.
Näin toimivat tosi miehet.:thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
K.Yrjola sanoi:
Joskus -81 tai niillä main olimme jalkapallojoukkueen kanssa turnauksessa Köpiksessä, oisko ollu Denmark Cup.
Matka sinne alkoi Viking Linella kohti Turkua.
Bouvet'lta lähdit ensin Vikingin laivalla Turkuun:doubtful:

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
kouvotsvoni sanoi:
Bouvet'lta lähdit ensin Vikingin laivalla Turkuun:doubtful:
Tuolloin Bouvet oli minulle tuntematon suuruus. 100 pistettä sille joka keksii MISTÄ tuon myyttisen ja jo-legendaarisen saaren aikoinaan ensimmäistä kertaa sain tietoisuuteeni.

Wit?

Tuli ihan pyytämättä ja yllättäen tällainen toikki mieleen. Söörtsasin munat vaahdossa foorumia läpi hakusanalla "virtsa*". Löytyi.

Mutta ei tää nyt sitten ollukaan niin hyvä kuin muistelin. Kolme tähteä.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Voi jumalauta... Niin hyvin oli rakenneltu koko stoori ja lopussa sitten räkätin täällä vedet silmissä :D:D:D