Pitäisikö pelit, tivat ja muut vastaavat palauttaa Vapaalle?

Pitäisikö pelit, tivat ja muut vastaavat palauttaa Vapaalle?

  • Pysykööt omalla osiollaan

    Äänet: 24 51,1%
  • Takaisin Vapaalle, kiinnitettyinä

    Äänet: 0 0,0%
  • Takaisin Vapaalle, ei kiinnitettyinä

    Äänet: 18 38,3%
  • Burbille turvaistuin, vitosella

    Äänet: 5 10,6%

  • Äänestäjiä yhteensä
    47
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kaikki ratkeaa pollilla. Minua nyppinyt nyt kolme viikkoa tuo eriytys, koska se ei toimi, ainakin kun ketjujen osallistujamääriä katsoo. Tai no varmaan se heistä toimii, jotka saavat näppyjä visailujen näkemisestä joihin eivät tiedä vastauksia.

Tuo satunnainen kiinnittäminen kyllä tökkinyt minua ainakin, niin otinpahan sen huomioon pollissa.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tämän siitä saa kun forumia hoidetaan raamatun opeilla :nope:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
En sano vielä lopullista juuta enkä jaata palauttamiseen, mutta se pitkä kiinnitettyjen kisojen lista sivun ylälaidassa oli rasittava ja siksi kannatin siirtämistä.

* Voisiko tivojen kiinnitysten ajallista kestoa rajoittaa, jonka jälkeen ne putoaisivat muiden juttujen joukkoon tai siirtyisivät omalle osastolle tivojen keräilykoriin?

* Voisiko ne olla ilman kiinnitystä - jos ei nouse pintaan, niin putoaa.

Tunnustan, että omalla osastollaan ne jäävät lähes kokonaan katsomatta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mun mielestä ne on omalla osiollaan ihan hyvä.

Löytyy helposti eikä aiheuta stikkyttämisen takia rasittavaa listaa.

Jos tulis takaisin vapaalle, niin ilman stikkyttämistä niitä saa etsiä aika kaukaa.

Eli nykyinen järjestelmä on minun mielestä hyvä.:ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mun mielestä ne on omalla osiollaan ihan hyvä.

Löytyy helposti eikä aiheuta stikkyttämisen takia rasittavaa listaa.

Jos tulis takaisin vapaalle, niin ilman stikkyttämistä niitä saa etsiä aika kaukaa.

Eli nykyinen järjestelmä on minun mielestä hyvä.:ahem:
Jos putoavat kauas, se on merkki, ettei juttu kiinnosta. Miksi pitäisi väkisin pitää pinnalla?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jeps. Niiden kisojen ja visojen stickyttäminen ja varsinkin "unohtaminen" stickytetyiksi närpesi sangen paljon. Ja toki sekin harmittaisi, jos stickityksen puute ajaisi "keinotekoiseen" ko. toikkien pumppaamiseen esim. "jäässä viesteillä". (tämä jälkimmäinen siis ajankohtaista, jos ko. toikit palautettaisiin vapaalle, eikä jatkossa enää stickitettäisi)

Muuten se ja sama onko alaosiota (jonka löytyminen on ilmeisen hankalaa) vai ei noille peleille. Ääni on tosin jo annettu...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Voishan nuo palauttaa kun tuppaavat jäätymään tuolla piilossa. Sitäpaitsi en tartte turvaistuinta, edes itselleni.

Ehdotan lisäksi yleispätevää sääntöä:

Jälkeen kuukauden pakkasten
pelin interventiolla aukaisen


(Vähän kehnot riimit mutta haistakaa paska)
Eli kun joku peli jäätyy n. kuukaudeksi niin jäädyttäjälle pilkka osaksensa ja toikin aloittaja/edellinen sula pelaaja/muu hahmo heittäköön noppaa ja edetköön silmäluvun verran. Tai siis tuokoon pelille kevään.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mie en ymmärrä miten tuo nyt voi olla rasittavaa mutta en mie ymmärrä paljon muutakaan tässä maailmassa.
Jos se on koneesta kiinni niin saahan parempia kaupasta mm. rahalla.
Kännykällä saa skrollata Nii saatanasti. Ja kun postaat tai palaat niin sama homma taas. Eli joka lukukerta joutuu skrollaamaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No on munkin mielestä nuo stikyttämiset aika turhia. Pahimmillaan stikytettynä on reilun kuukauden joku Tönis johon lopulta ilmaantuu kolme osallistujaa. Ei millään pahalla tönistelijöijä kohtaan, mutta siis.
Defaulttina on jo kaksi stikkendaalia, siihen muutama pelileikki mukaan niin kohta on puolet tietsikan näytöstä täynnä stikkeliä.

Eihän tämä ole niin suuri vitutuksen aiheuttaja kuin vaikkapa trollit tai spämmerit mutta hienosäädöllä hoidettavissa, ja lisäämällä SÄÄNTÖJÄ!
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Mä olen niitä jotka selailee enimmäkseen läppärillä, mutta siltikin tykkään että foorumin yläreunassa on uusimmat lukemattomat toikit. Muutenkaan ole oikein koskaan auennut miksi ne on just ne visat jotka stikytetään. Miksei vaikka lööpitys ja merkityksettömät?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mä olen niitä jotka selailee enimmäkseen läppärillä, mutta siltikin tykkään että foorumin yläreunassa on uusimmat lukemattomat toikit. Muutenkaan ole oikein koskaan auennut miksi ne on just ne visat jotka stikytetään. Miksei vaikka lööpitys ja merkityksettömät?
Ja suosituimmat nousevat ylälaitaan 'automaattisesti', kun niihin tulee postauksia. Kenenkään aktivistin ei silti kannattaisi keksiä postauksia omaan toikkiinsa saadakseen sen pysymään pinnalla tms.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Näin on hyvä kuin on. Ei enää muutoksia.
 
Ylös