Pitäisikö sinut kieltää?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Miten on, oletko sen luokan suomörkö, että sinut olisi parasta kieltää? Että kanssaihmisiä häiritsevänä urvelona lisättäisiin kiellettyjen aineiden listalle? Että oikeudet pois ja velvollisuuksia lisää esim. velvollisuus olla näyttäytymättä ja pitää turpansa kiinni? Että lasten läheisyyteen lipsahtaessa pakotettu käyttämään umpihuppua ja lapsille vielä hitsarilasit päähän ja klipsi nenään? Että ruokaostokset vain netin kautta tilaamalla salatulla kaistalla ja toimitus kotiin oven taakse jättämällä ja juosten veke?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mun poltaminen parvekkeella ja oikeestaan muuallakin olis ihan suotavaa kieltää.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Miten on, oletko sen luokan suomörkö, että sinut olisi parasta kieltää? Että kanssaihmisiä häiritsevänä urvelona lisättäisiin kiellettyjen aineiden listalle? Että oikeudet pois ja velvollisuuksia lisää esim. velvollisuus olla näyttäytymättä ja pitää turpansa kiinni? Että lasten läheisyyteen lipsahtaessa pakotettu käyttämään umpihuppua ja lapsille vielä hitsarilasit päähän ja klipsi nenään? Että ruokaostokset vain netin kautta tilaamalla salatulla kaistalla ja toimitus kotiin oven taakse jättämällä ja juosten veke?
Kyllä vain. Tämän kirjoituksen suuntaiset toimet kohdaltani ovat mielessäni jo vireillä olleet, vaan mulla muneja niiden toteuttamiseen vielä ei ollut ole toistaiseksi. Anteeksi.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mua pitäis suositella lisää ja enemmän kaikille. Jotenkin tuntuu että mulla olis maailmalle niin paljon enemmän annettavaa, mihin yhden "minän" aika riittää. Joten, kloonausta kehiin vaan.