Pitäisikö autokoulun saada aloitta jo 16-vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Davros
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ijgweif

• Kyllä

Äänet: 5 16,1%
  • Ei

Äänet: 24 77,4%
  • Muut joo paitsi Domppari ei

Äänet: 2 6,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    31
Ahaa, tässä haettiin siis kotiharjoitteluajan pidennystä. No mikä jottei. Entäpä sitten ne (me) joiden ajo-opettelu hoitui kokonansa autokoulussa? Jätetäänkö suosiolla vähemmälle harjoittelulle vai maksavatko kahden vuoden autokoulut?

Ahaa, tässä haettiin siis kotiharjoitteluajan pidennystä. No mikä jottei. Entäpä sitten ne (me) joiden ajo-opettelu hoitui kokonansa autokoulussa? Jätetäänkö suosiolla vähemmälle harjoittelulle vai maksavatko kahden vuoden autokoulut?

Epäkohtia tulee ilmenemään ihan varmasti taas lisää, jos jälleen sorkitaan systeemejä. Veikkaan että jonkinlaisen koulutusvastuun lisäyksen alle saadaan ainakin yksi erillinen toimijasektori alalle ympättyä ja hyvävelikerholaisille kelpo sijoitusvinkit etukäteen jo.

Siinä esityksessähän oli tuotu esille simulaattoriharjoittelun mahdollisuus autokouluissa. Ei siinä mun käsittääkseni pakollisia ajotunteja lisää esitetty.

Siinä esityksessähän oli tuotu esille simulaattoriharjoittelun mahdollisuus autokouluissa. Ei siinä mun käsittääkseni pakollisia ajotunteja lisää esitetty.

Nyt hankkimaan virallisesti hyväksytyn ja uusien vaatimuksien mukaisen simulaattoriohjelmistofirman omistusta.

Ei vaan mielummin nostaa perfect age tasolle ja myös eka vaihe pitäis riittää.. Jos olis ollu aina nii itelläki olis kortti. Hiton rahastuspaskat.

Niin no, 2.vaiheen sai kyllä 2000 luvun alussa ajettua hintaan 1000 mk. Ei varmaan noussu täysin mahdottomalle tasolle sitä muutaman vuoden aikana. Eri asia niille jotka ei välitä, tai sitten vetänyt ykkösvaiheessa koslan komeasti katolleen, niin heidän ei korttia ehkä tarvikaan pitää.

Mä olen suunnilleen Jonin ikäinen. Oma 1. vaihe taisi maksaa suunnilleen 1000 euroa, 2. vaihe muistaakseni 300.

Toi autokoulun kakkosvaihe on siitä hyvä setti että se pitää persaukiset bussimatkaajina.

Alkkikset ostaa limusiidereitä ja lonkeroita, jotka säästyy kakkosvaiheesta.:o