Pitäisikö parveketupakointi kieltää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pitäisikö parveketupakointi kieltää?

• Äänestäjiä yhteensä
    27
ddr.jpg

Toistaiseksi ei mua haittaa mutta tulevaisuudessa voisin sanoa että joo kyllä haittaa... Voisi kyllä kieltää täysin kokonaan.. Menkää ruotsiin vaa polttelemaan jos siltä tuntuu.. :alppu:

Oliko se niin ettei taloyhtiö voi tuota kieltää? Tästä oli joku oikeudenkäynti, mutta miten siinä lopulta kävi.

Valitettavasti ollut jo kauan. Mun mielestä nää päätökset pitäisi tehdä taloyhtiö kohtaisesti. Enemmistö päättää.

Samassa yhtiökokouksessa voi sitten myös kieltää hissinkäytön niiltä, jotka käyttävät halpoja hajuvesiä/partavesiä kuten myös ruoanlaiton keittiön ikkunoiden ollessa avoinna :frank:

Parveke on huoneiston haltijan yksityisaluetta, joten tottakai siellä saa polttaa.

Ei mulle parveketupakoinnista ole juuri haittaa ollut, kun hyvin harvoin ikkunoita avaan. Sen sijaan mulla on edelleen yksi ilmanvaihtoventtiili kiinni, kun alakerran kämpästä tuli joskus tupakansavua suoraan mun kämppääni.

Mielestäni sisätiloissa tupakointi pitäisi ennemmin kieltää.

Kun sallittais nuuska ja kiellettäis tupakka niin selvittäisiin tältäkin ongelmalta.

Samalla logiikalla omalla pihamaalla pitäisi saada harrastaa rietasta seksiä.

Ei tästä ole kuin viikko korkeintaan kun oli useammassakin lehdessä juttua, mitä omalla pihallaan saa tai ei saa tehdä. Vaakamambo kuului vihreälle listalle.
Että ei siihen mitään konditionaalia tarvita. Pikemminkin preservatiivi, vaikkei sekään toki pakollinen ole..

Ei tästä ole kuin viikko korkeintaan kun oli useammassakin lehdessä juttua, mitä omalla pihallaan saa tai ei saa tehdä. Vaakamambo kuului vihreälle listalle.
Että ei siihen mitään konditionaalia tarvita. Pikemminkin preservatiivi, vaikkei sekään toki pakollinen ole..

Olin ymmärtävinäni, että Quiqin mukaan seksi omalla pihalla on sallittua, muttei rietas sellainen.

Kieltäkööt ihan rauhassa, IHAN VAAN KOSKA ei koskettaisi minua \o/ *polttaa kartanon mailla havannalaista posket lommolla*

Oliko se niin ettei taloyhtiö voi tuota kieltää? Tästä oli joku oikeudenkäynti, mutta miten siinä lopulta kävi.

Tällaisesta kiellosta voidaan taloyhtiössä päättää, mutta muutos vaatii
100% kannatuksen ja vieläpä kaikilta osakkailta, koska tällainen sääntömuutos
vaatii yhtiöjärjestyksen rukkaamisen uusiin puihin.
Yhtiöjärjestystä ei muuteta ilman jokaisen osakkaan suostumusta.

Eli käytännössä ei onnistu. Aika harvassa taloyhtiössä 100% on tällaisista asioista yksimielisiä.

Viimeksi muokattu:
Tällaisesta kiellosta voidaan taloyhtiössä päättää, mutta muutos vaatii
100% kannatuksen ja vieläpä kaikilta osakkailta, koska tällainen sääntömuutos
vaatii yhtiöjärjestyksen rukkaamisen uusiin puihin.
Yhtiöjärjestystä ei muuteta ilman jokaisen osakkaan suostumusta.

Eli käytännössä ei onnistu. Aika harvassa taloyhtiössä 100% on tällaisista asioista yksimielisiä.
Myöskin aika harvassa taloyhtiössä 100:ataa%:rosenttia kiinnostaa.