Sue_me
Well-known member
VoittoMikäli oli niin mitä sillä tarkalleen ottaen voitettiin?
VoittoMikäli oli niin mitä sillä tarkalleen ottaen voitettiin?
ajankohdan vissiin näkee siitä milloin on tullut viimeks viestejä. Ite väsyin siinä puolenyön aikaan ja silloin oli kaikki ok.Välillä kyllä huhuttiin klo 23:a, ja luulen, että silloin F5:n nojaaminen oli rankinta, puolenyön jälkeen väki ei enää viitsinyt venata.
Eikun ihan oikeesti, mitä hyötyä siitä palvelimen vaihtamisesta oli?Voitto
Lisempää kaistaa ja halvempi hinta.Eikun ihan oikeesti, mitä hyötyä siitä palvelimen vaihtamisesta oli?
Antti tietää.Eikun ihan oikeesti, mitä hyötyä siitä palvelimen vaihtamisesta oli?
Okke.Antti tietää.
Häh?Pitkästä huoltokatkoksesta voi keskustella vaikka täällä.
Onnistuit lukemaan vaan avauspostin etkä vilkaissutkaan muihin postauksiin. Tuo on kyllä kadehdittava kyky.Häh?
Mikä tää ny o? Koska tommonen on tulossa ja missä?
Vähemmän kaistaa ja halvempi hinta.Lisempää kaistaa ja halvempi hinta.
Eikäkö mä roikun rivassa kiinni koko katkoksen ajan nykien ovea yli vuorokauden 15-30 sekunnin frekvenssillä, mutten halunnu paljastaa tätä koomista ajanjaksoa elämässäni, vaan peitin itseni fiksujen verhoon tollasella hämäyskyssärillä.Onnistuit lukemaan vaan avauspostin etkä vilkaissutkaan muihin postauksiin. Tuo on kyllä kadehdittava kyky.
Tappara, Vettel ja Ojanen.Oliko katkon syynä oikeasti se palvelimen vaihto? Mikäli oli niin mitä sillä tarkalleen ottaen voitettiin?
Miten tuo liittyy mihinkään?Tappara, Vettel ja Ojanen.
Posettiko Joni koko katkon ajan?Foorumi on niin nopea että ehtii jopa käydä kaapista hakemassa lonkeron ennenkuin postaus on valmis! :thumbup: :ahem: Hartwallin Originaalia yeaah![]()
No viimeks ne voitettiin Webberin ja TPSn toimesta.Miten tuo liittyy mihinkään?
Oikeesti älä kerjää mun hermoja.No viimeks ne voitettiin Webberin ja TPSn toimesta.
Aiemmin lupasin lopettaa sitten kun sinä lopetat Ilvekselle irvailut. Kannattaa siis lopettaa!:ahem:Oikeesti älä kerjää mun hermoja.
Faktoista on turha suuttua nuorukainen.Oikeesti älä kerjää mun hermoja.