Sörsselsön Kui hianoo se sit on? Liittynyt 28.10.2013 Viestit 5085 Sijainti Parc Fermé 28.12.2016 #21 Renessanssinero sanoi: Tämä vuosi vierähti ilman pitkän syljen heittämistä. :frown: Klikkaa laajentaaksesi... En voi vannoa samaa.:alppu:
Renessanssinero sanoi: Tämä vuosi vierähti ilman pitkän syljen heittämistä. :frown: Klikkaa laajentaaksesi... En voi vannoa samaa.:alppu:
Tsuhna Absent Member Liittynyt 2.11.1999 Viestit 18746 Sijainti Toisaalla 28.12.2016 #22 Tänä vuonna oli yksi semmoinen vatsatauti joka vaati laattahommia. Alkon vuoksi ei ole tullut norjaa puhuttua moneen aikaan, ainakin viime vuosikymmenelle menee..?
Tänä vuonna oli yksi semmoinen vatsatauti joka vaati laattahommia. Alkon vuoksi ei ole tullut norjaa puhuttua moneen aikaan, ainakin viime vuosikymmenelle menee..?
Örfil Guest 28.12.2016 #23 Mä olen käynyt täysmittaisen Alkon kansanopiston norjankielen kurssin. Ihmeen äkkiä se kielitaito unhoittuu 1.5 vuoden aikana käyttämättömänä. Niin siinä käy aina, kun ei käytä ja ylläpidä hankittua taitoa.
Mä olen käynyt täysmittaisen Alkon kansanopiston norjankielen kurssin. Ihmeen äkkiä se kielitaito unhoittuu 1.5 vuoden aikana käyttämättömänä. Niin siinä käy aina, kun ei käytä ja ylläpidä hankittua taitoa.
Saunatakki Walk a Crooked Mile Liittynyt 3.8.2014 Viestit 2340 28.12.2016 #24 Reilu puoli vuosikymmentä on siitä, kun viimeksi olen tätä harrastanut; wc-pyttyä tuli halattua silloin tavallista hartaammin. Lähellä oli Kreetan-lennolla kolmisen vuotta sitten matkapahoinvoinnin yllätettyä ensikertalaisen.
Reilu puoli vuosikymmentä on siitä, kun viimeksi olen tätä harrastanut; wc-pyttyä tuli halattua silloin tavallista hartaammin. Lähellä oli Kreetan-lennolla kolmisen vuotta sitten matkapahoinvoinnin yllätettyä ensikertalaisen.
Renessanssinero Perusfeidaaja Liittynyt 23.4.2005 Viestit 4975 Sijainti Vantaa 28.10.2017 #25 Eilen suoritettu, oli voimaannuttava kokemus. Koitin tehdä kuten Timo Hellman, mutta tahdonvoimani ei riittänyt.
Eilen suoritettu, oli voimaannuttava kokemus. Koitin tehdä kuten Timo Hellman, mutta tahdonvoimani ei riittänyt.