Pöhkis ja Knoukka!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Millos laitetaan tilaukset sisään?

Vuosikymmenen mittaisen elinkaaren jälkeen perusteellisesti uudistunut Range Rover on mykistävä auto.Se voittaa mukavuudeltaan ja suorituskyvyltään useimmat edustusautot. Silti se päihittää maasto-ominaisuuksiltaan kaikki katumaasturit.
...
Suunnittelutavoite eli ”maailman paras auto” vaikuttaa monelta osin toteutuneen. Jos ylimääräistä löytyy vähintään runsaat 140 000 euroa, voi tilauksen laittaa sisään.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mä laitoin tilauksen eilen sisään syömällä todella vahvaa chiliä ja tuote saapui tänä aamuna. Sattuu tähtiporttiin. Au.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Olen istunut, sekä ajanut, monen monta kertaa sekä Land Rover Discovery 3:sta (HSE varustuksella, vm 2007) että Range Rover Sport (kait sekin HSE) vm 2011. Rangessa viimeksi eilen.
Ei puhuttele meikämandoliinoa lain. Ennemmin ostaisin, ja ottaisin (jos ilmaiseksi saisi) hyvin varustellun A4 quattron.
Oikeastaan jopa 3-sarjan BMW:kin ennemmin kuin noita Lantikoita.

Kirveellä veistettyjä molemmat autot.
Eikä laatukaan saksalaisten premiummerkkien tasolla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olen istunut, sekä ajanut, monen monta kertaa sekä Land Rover Discovery 3:sta (HSE varustuksella, vm 2007) että Range Rover Sport (kait sekin HSE) vm 2011. Rangessa viimeksi eilen.
Ei puhuttele meikämandoliinoa lain. Ennemmin ostaisin, ja ottaisin (jos ilmaiseksi saisi) hyvin varustellun A4 quattron.
Oikeastaan jopa 3-sarjan BMW:kin ennemmin kuin noita Lantikoita.

Kirveellä veistettyjä molemmat autot.
Eikä laatukaan saksalaisten premiummerkkien tasolla.
Kuten varmaan huomasit, niin sua ei edes otsikossa pyydetty tekemään tilausta. Johtunee siitä, että olet ns. menetetty mahdollisuus ja loistava tulevaisuus takana.:(

Eihän pohjalainen suostu sitä sanomaan, että ostinpa huononmerkkisen auton. Tulet olemaan hautaasi asti Audi-mies, vaikka olisi 30 vuoden päästä vielä samanlaisia kuin nyt.:ahem:

Otan osaa!
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kuten varmaan huomasit, niin sua ei edes otsikossa pyydetty tekemään tilausta. Johtunee siitä, että olet ns. menetetty mahdollisuus ja loistava tulevaisuus takana.:(
Huomasin. Mutta kuten hyviin tapoihin kuuluu niin vastasin silloin kun ei kysytty!

Eihän pohjalainen suostu sitä sanomaan, että ostinpa huononmerkkisen auton. Tulet olemaan hautaasi asti Audi-mies, vaikka olisi 30 vuoden päästä vielä samanlaisia kuin nyt.:ahem:
Kohtaloni on karmea. :( Mutta ei se mitään. Voisin olla esim B-rapunmies lailla Jaskan. Eikun siis Bemari.

Kiitos! Kliffaa, hei! Party on, Excellent!!!! :ahem::ahem::ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Matxille tiedoksi, että tyyli ja tylsyys ovat eria asia vaikka sanakirjassa lähekkäin ovatkin. Tylsyys on se, mikä kuvaa audeja. Eihän audea erota toisistaan kuin peräpeilin mallimerkinnöistä! Discovery 4 sen sijaan on ehkä tyylikkäin SUV evö. Ja paras. Until now eli ehkä RR 2013.

Oon lukenut öpaut jokaisen uuden range roverin testi. Huikeaa osaamista, perinnettä ja tyylitajua osoittaa, että sama auto kisaa sekä maailman parhaan maasturin ja maailman parhaan luxusauton tittelistä. Ja todnäk voittaa molemmat.

Tilauksia eli pennosia säästellään vielä tämän varalle...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tuosta lantikoiden laadusta. Oli kehnoa vuosia sitten, mutta tällä hetkellä, kiitos Tatan, on premiumia ja varmuudessa sama kehitys. Uusi RR kisaa laadussa ja tyylissä Bentleyn ja Rollsin kanssa samalla tasolla. Audi Q7eiskaa ei voi edes verrata siihen.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Tuosta lantikoiden laadusta. Oli kehnoa vuosia sitten, mutta tällä hetkellä, kiitos Tatan, on premiumia ja varmuudessa sama kehitys. Uusi RR kisaa laadussa ja tyylissä Bentleyn ja Rollsin kanssa samalla tasolla. Audi Q7eiskaa ei voi edes verrata siihen.
Jep. Tiedä sitten. Paljon on tarvinnut Discoa huoltaa verrattuna mun vuoden vanhempaan Audiin ja hieman enemmän ajetttuunkin (taitaa olla Discossa joku 110 tonnia nyt ja mulla on 140 tonnia mittarissa).
Rangekin nitisee ja natisee kuulemma. Ja kellokin oli asennettu hieman "sinnepäin" kojetaulussa tehtaalla. ;)
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Jep. Tiedä sitten. Paljon on tarvinnut Discoa huoltaa verrattuna mun vuoden vanhempaan Audiin ja hieman enemmän ajetttuunkin (taitaa olla Discossa joku 110 tonnia nyt ja mulla on 140 tonnia mittarissa).
Rangekin nitisee ja natisee kuulemma. Ja kellokin oli asennettu hieman "sinnepäin" kojetaulussa tehtaalla. ;)
Autot on yksilöitä (vaikka kieltämättä laatutilastoissa Lantikka ei ole, muistini mukaan, loistanut) - mä nimittäin tiedän yhden suht. viattoman yksilön.
 
Ylös