Modetiimille ja muille vain tiedoksi.. Olen yrittänyt lisätä aktiivisuuttani f1-keskustelussa. Valitettavasti tuo linja tuolla ei ole lainkaan muuttunut. En pysty osallistumaan kunnolla keskusteluun, sillä koko ajan joku on hyökkäämässä ja vaatimassa perusteluja perustelematta itse omia katastrofaalisen surkeita väitteitään.
Joku voisi helposti todeta "älä vastaa niihin Villeneuve-aiheisiin provoihin", mutta minkäs teet, pakkohan se on oma kantansa tuoda julki, ettei vallan virheellinen tieto (tai mielipide, josta itse olen täysin erimieltä) pääse valloilleen.
Lisäksi tiedän, että jahka tässä pääsen täysin muihinkin keskusteluaiheisiin osalliseksi, niin mielipiteeni dissataan puuttumalla Villeneuven viimeaikojen menestymättömyyteen ja samalla pilataan koko keskustelu. BMW-keskustelussakin jo yritin keskustella yleisesti koko BMW-aiheesta, mutta pelkäksi JV-vittuiluksihan se sitten meni lopulta samantien.
Jos tuo meno esim. tossa BMW-toikissa on f1-forumin käytössääntöjen mukaista, niin enpä minä sitten turhaan kuluta aikaani tolla alueella.