Pohdintaa F1 kirjoittelusta

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
ml sanoi:
Sen jälkeen alkoi tämä "tästä on jo puhuttu" ja kaikki muukin turha vääntö eri aiheista. Itselläni ei ollut enää kiinnostusta kahlata aktiivisesti sivustoja läpi, eikä lukea myöskään kolmen rivin F1 jarnaa. Tämän seurauksena aktiivi kiinnostus lopahti, jonka jälkeen kynnys perustaa omia kiinnostavia otsikoita lopahti.
Tästähän on ollut puhetta aikaisemminkin :mad_old: :wink:

Taitaa olla vakio-ongelma joka foorumissa muutaman vuoden jälkeen.

patriot

Foorumin senaattori
Sam sanoi:
Minun kiinnostukseni jaksoi kestää vuodesta -82 noin vuoteen -99. Lähes kaikki lähetykset tuolla aikavälillä katsoin kauteen -98 asti. Viime vuosina hyvä, jos olen yhden kisan katsonut :D
Jätit vuoden 2000 väliin? :nope:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Modetiimille ja muille vain tiedoksi.. Olen yrittänyt lisätä aktiivisuuttani f1-keskustelussa. Valitettavasti tuo linja tuolla ei ole lainkaan muuttunut. En pysty osallistumaan kunnolla keskusteluun, sillä koko ajan joku on hyökkäämässä ja vaatimassa perusteluja perustelematta itse omia katastrofaalisen surkeita väitteitään.

Joku voisi helposti todeta "älä vastaa niihin Villeneuve-aiheisiin provoihin", mutta minkäs teet, pakkohan se on oma kantansa tuoda julki, ettei vallan virheellinen tieto (tai mielipide, josta itse olen täysin erimieltä) pääse valloilleen.

Lisäksi tiedän, että jahka tässä pääsen täysin muihinkin keskusteluaiheisiin osalliseksi, niin mielipiteeni dissataan puuttumalla Villeneuven viimeaikojen menestymättömyyteen ja samalla pilataan koko keskustelu. BMW-keskustelussakin jo yritin keskustella yleisesti koko BMW-aiheesta, mutta pelkäksi JV-vittuiluksihan se sitten meni lopulta samantien.

Jos tuo meno esim. tossa BMW-toikissa on f1-forumin käytössääntöjen mukaista, niin enpä minä sitten turhaan kuluta aikaani tolla alueella. :)

Sijainti
Lapinlahti
Jacques sanoi:
Modetiimille ja muille vain tiedoksi.. Olen yrittänyt lisätä aktiivisuuttani f1-keskustelussa. Valitettavasti tuo linja tuolla ei ole lainkaan muuttunut. En pysty osallistumaan kunnolla keskusteluun, sillä koko ajan joku on hyökkäämässä ja vaatimassa perusteluja perustelematta itse omia katastrofaalisen surkeita väitteitään.

Joku voisi helposti todeta "älä vastaa niihin Villeneuve-aiheisiin provoihin", mutta minkäs teet, pakkohan se on oma kantansa tuoda julki, ettei vallan virheellinen tieto (tai mielipide, josta itse olen täysin erimieltä) pääse valloilleen.

Lisäksi tiedän, että jahka tässä pääsen täysin muihinkin keskusteluaiheisiin osalliseksi, niin mielipiteeni dissataan puuttumalla Villeneuven viimeaikojen menestymättömyyteen ja samalla pilataan koko keskustelu. BMW-keskustelussakin jo yritin keskustella yleisesti koko BMW-aiheesta, mutta pelkäksi JV-vittuiluksihan se sitten meni lopulta samantien.

Jos tuo meno esim. tossa BMW-toikissa on f1-forumin käytössääntöjen mukaista, niin enpä minä sitten turhaan kuluta aikaani tolla alueella. :)

Jaa, taas tultiin tähän... Mistäs koko homma alkoi??

Jotkut saanasivat Bmw:llä ajavaa toisen polven f1-autoiliaa F1-messiaana, joka rikkoo kaikki yllättää iloisesti koko F1-varikon väen mahtavilla ja hurjilla suorituksillaan.... Mutta sitten kun kaikki eivät laulaneetkaan ylistysvirttä tälle mahtavalle F1-autonkehittä nerolle, jonka suoritusta eivät tahraa edes tilastot tallikaverille häviämisestä...

Syntyi hirveä sota jonka rinnalla taitaa olla ristiretketkin pientä.... Toisella puolella nuo Bernien valitut jotka, levittävät Villeneuven perheen ilosanomaa, Isästä, pojasta ja pyhästä Enzosta...

Toisella puolella nuo kurjat likaiset Britti-tallien ihannoijat, jotka yrittivät tuoda julki suuriman vääryyden sitten v.1996 mestaruuden....

Hei, ei kannata niistää herneitä ihan samallailla kuin jotain nautinto aineita... :wink: :wink: :wink: :wink:

Sijainti
Lapinlahti
Jacques sanoi:

Jaa, taas tultiin tähän... Mistäs koko homma alkoi??

Jotkut saanasivat Bmw:llä ajavaa toisen polven f1-autoiliaa F1-messiaana, joka rikkoo kaikki yllättää iloisesti koko F1-varikon väen mahtavilla ja hurjilla suorituksillaan.... Mutta sitten kun kaikki eivät laulaneetkaan ylistysvirttä tälle mahtavalle F1-autonkehittä nerolle, jonka suoritusta eivät tahraa edes tilastot tallikaverille häviämisestä...

Syntyi hirveä sota jonka rinnalla taitaa olla ristiretketkin pientä.... Toisella puolella nuo Bernien valitut jotka, levittävät Villeneuven perheen ilosanomaa, Isästä, pojasta ja pyhästä Enzosta...

Toisella puolella nuo kurjat likaiset Britti-tallien ihannoijat, jotka yrittivät tuoda julki suuriman vääryyden sitten v.1996 mestaruuden....

Hei, ei kannata niistää herneitä ihan samallailla, kuin jotain nautinto aineita... :wink: :wink: :wink: :wink:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Samaa mieltä Jacquesin kanssa. Ei oikein asiakeskustelulta vaikuta tuo meininki. Kohta joku kieltää siellä toisen maailmansodan keskitysleirit sionistisina valheina: savu nousi vain AutoUnionin tehtaan vekottimista.

"Löysin" foorumin vasta reilu puoli vuotta sitten. Uutta tietoa tuli ja hyviä linkkejä. Mutta nyt jo ihmetyttää muutaman tyypin heiluminen. Eihän provoja ja (tahallisia?) tyhmyyksiä ole tietenkään pakko lukea, mutta tiukempi ote moderaattoreilta ei olisi pahitteeksi. :frown:

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Mää vähän kokeilin kepillä jäätä tuolla keskustelun avauksella. Ei se kyllä kovin hyvin mennyt. Keskustelun tarkoitus olisi kai, että mielipiteet vaihtuisivat, mutta jotenkin näyttää siltä, että mielipidettä ei missään tapauksessa saa mennä vaihtamaan. Jacques on aivan oikeassa tuossa, kun perää perusteluita kaikille argumenteille. Ei siis niin, että minä vaadin perusteluita perustelematta itse.

Siinä tietysti on sellainen vaara, että tulee poristua vain sellaisista asioista, jotka on totta ja yleisesti hyväksyttyjä tosiasioita. Toisaalta mielestäni on aika ikävää, jopa naurettavaa että näitä minun mielestäni yleisesti hyväksyttyjä tosiasioita vastaan ruvetaan argumentoimaan. Silloin keskustelulta putoaa pohja pois ja ruvetaan jarnaamaan täysin tyhjänpäiväisistä asioista. Pitäisi kaiketi laittaa joku Sticky-otsikko tuohon ylös, jossa mainitaan kaikki seikat, jotka on hyväksyttävä yleisiksi totuuksiksi. Sitten eri otsikoissa voitaisiin käydä kiistaa näistä yleisistä totuuksista ja mitä ne on.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Nyt tuota toikkia on näemmä vähän siistitty. Kiitos modeille nopeasta toiminnasta. :)

vmjs

Well-known member
Jos mahdollista, niin voisiko mode tai kaks siistiä hieman tuota R26-toikkia?