markoj Custom User Liittynyt 28.12.1998 Viestit 38925 28.3.2011 #21 Mehe Rienarsuo sanoi: Voin vain kuvitella! Uh-huuh. Klikkaa laajentaaksesi... Mun mielessä on pyöriny viime aikoina Scarlett Johansson tiukoissa farkuissa. Taidankin suggesoida Melindan siihen kuvaan mukaan.
Mehe Rienarsuo sanoi: Voin vain kuvitella! Uh-huuh. Klikkaa laajentaaksesi... Mun mielessä on pyöriny viime aikoina Scarlett Johansson tiukoissa farkuissa. Taidankin suggesoida Melindan siihen kuvaan mukaan.
Frentsen Well-known member Liittynyt 27.3.2011 Viestit 159 28.3.2011 #22 markoj sanoi: Mun mielessä on pyöriny viime aikoina Scarlett Johansson tiukoissa farkuissa. Taidankin suggesoida Melindan siihen kuvaan mukaan. Klikkaa laajentaaksesi... Sama! Tosin minun mielessä Scarlettin tilalla on ollut m:arkoj. Enkä ole varma haluanko sotkea tätä kaunista ajatusta M:elindalla.
markoj sanoi: Mun mielessä on pyöriny viime aikoina Scarlett Johansson tiukoissa farkuissa. Taidankin suggesoida Melindan siihen kuvaan mukaan. Klikkaa laajentaaksesi... Sama! Tosin minun mielessä Scarlettin tilalla on ollut m:arkoj. Enkä ole varma haluanko sotkea tätä kaunista ajatusta M:elindalla.
Renngeist Soldiers of Antisthenes Liittynyt 24.4.2009 Viestit 18077 Sijainti Syylien välissä 28.3.2011 #23 Vasen-oikea akselilla vasemmalla. Sosiaalikysymyksissä liberaali-konservatiivi akselilla liberaalipäässä Talouskysymyksissä liberaali-konservatiivi akselilla konservatiivipäässä. (siis jos mietitään, että liberaali tarkoittaa uusliberalismia) Siis melkoinen sekasikiö. Viimeksi muokattu: 28.3.2011
Vasen-oikea akselilla vasemmalla. Sosiaalikysymyksissä liberaali-konservatiivi akselilla liberaalipäässä Talouskysymyksissä liberaali-konservatiivi akselilla konservatiivipäässä. (siis jos mietitään, että liberaali tarkoittaa uusliberalismia) Siis melkoinen sekasikiö.