Polkupyöräily ja -pyörät

Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Tänään kyllä "vähän" harmitti kun näin Stravasta seurakaverini ajaneen n. 230km lenkin. Lämmin aurinkoinen sää koko päivän. Tullessani töistä kotiin, oli melkein pimeää.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Noo, on sitä kokemusta pyörien rassaamisesta ihan mm-tasollakin.

Mites sulla?
Jos kysymys oli osoitettu minulle, olin siihen tavallaan jo vastannut. Maksan mielelläni osaavasta huollosta. Ihan sama millä tasolla "huoltohenkilö" hommia on aiemmin hoidellut, pääasia että osaa työnsä. Rutisevasta takapakasta en huollon jäljiltä maksaisi kruunuakaan.

Mitä tulee MM-tasoon, olin käsityksessä että olet huoltanut moottoripyöriä, mutta kommenttisi mukaan olet siis rassannut myös MM-tason polkupyöriä? Tuosta asiasta olisi mukava kuulla hieman lisää.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Reilu 60km Markassa. Kaukana kaikesta bongattua: köyteenkiinnitettyä auton rengasta perässään raahaava lenkkeilijä ja jättimäisellä yksipyöräisellä huristeleva kuntoilija.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Oli ihan perinteinen päälläistuttava se näkemäni.
Tuo linkkaamasi pyörä ei herätä kovin paljon luottamusta mitä turvallisuuteen tulee. Näyttää siltä, että jotain voi helposti jäädä väliin, ja sitten kuuluu *philips*.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Jep, suunnilleen jo koeajoa varten varustaisin itseni polvi- ja kyynerpääsuojin sekä kypärä ihan ehdottomasti. Mahdollisesti myös ajohanskat olisivat paikallaan.
 

Örfil

Guest
Tämä tänään bongaamani kuva pisti ekaa kertaa mielen sopukoihin ajatuksen, että AlbertBiken hankintaan voisi olla joku syy.

Kuva Saanatunturin maisemista eiliseltä. Aijaijai, mitkä maisemat!

Näytä liitetiedosto 25257
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Riku Niemisestä tuli toiseksi kuuluisin henkilö, jonka päälle olen ollut lähellä ajaa polkupyörällä.

Teitä takuulla kiinnostaa, että listan ykkönen on Tarja Halonen ja kolmanneksi tippui nyt Costello Hautamäki.
 
Ylös